برای گرفتن مشاوره تخصصی با شماره ۰۹۳۵۶۵۶۷۳۲۹ تماس بگیرید

مهم ترین مزیت مشاوره آنلاین این است که شما نیازی نیست برای بهره مندی از آن هزینه ای بپردازید اما بدی آن این است که به دلیل پرسش و پاسخی بودن مشاوره و عدم آنالیز دقیق مشکلات فرد توسط روانشناس، بررسی درستی انجام نخواهد گرفت و به همین دلیل ممکن است مشاوره آنلاین برای شخصی که مشکلات عمیقی در زندگی و روابط خود دارد به هیچ وجه مناسب نیست و مشاوره حضوری یا غیر حضوری بر آن ارجحیت بالایی دارد.

در ادامه مهم ترین خدمات روانشناسی مرکز مشاوره اکسیر را مشاهده می کنید. شما می توانید با کلیک روی هر گزینه به صفحه مربوط به آن ها هدایت شده و اطلاعات لازم درباره متخصصان فعال در هر یک از این زمینه ها را دریافت نمایید:
مشاوره نوجوان
زوج درمانی

انواع مشاوره آنلاین

در این بخش مهم ترین انواع مشاوره آنلاین روانشناسی را نام برده و نکات مربوط به هر یک را بیان کرده ایم تا بتوانید زمانی که به مرکز مشاوره اکسیر برای دریافت مشاوره مراجعه می کنید، دید و درک درستی از نوع مشاوره خود داشته باشید:

مشاوره آنلاین فردی

مشاوره روانشناسی انواع مختلفی دارد اما یکی از مهم ترین انواع آن، مشاوره فردی است که در طول آن روانشناس با بررسی دقیق ویژگی های شخصیتی فرد مورد نظر می تواند به بهترین شکل ممکن بخش های پنهانی و درونی ذهن او را آنالیز کرده و راهکارهای مناسبی برای درمان و رفع مشکلات رفتاری وی ارائه نماید.

نکات مهم در مشاوره غیر حضوری فردی

تفاوت های بزرگی بین درمان یا مشاوره غیر حضوری فردی با درمان حضوری وجود دارد. در حالی که درمان آنلاین می‌تواند برای بعضی از افراد به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا مناسب باشد، اما نکات مهمی هم وجود دارد که باید به آنها توجه شود.

  • با همان درمانگری که قبلا در ارتباط بودید روند درمان و مشاوره را ادامه دهید و درباره چگونگی روند مشاوره و درمان به صورت مشاوره غیرحضوری فردی را از درمانگر خود جویا شوید.
  • سؤال کنید که چگونه درمانگر شما خدمات مشاوره را ارائه می‌دهد. آیا از طریق تلفن صحبت خواهید کرد؟ آیا می توانید از طریق گپ تصویری ارتباط برقرار کنید؟ آیا می توانید ایمیل یا پیام ارسال کنید؟ درباره هرگونه نگرانی که ممکن است داشته باشید گفتگو کنید.
  • گفتگوی صادقانه در مورد موانعی که ممکن است با آنها روبرو شوید و همچنین اینکه چگونه می توانید در صورت بروز آنها به مشکلات بپردازید بسیار مفید است.
  • مشاوره غیرحضوری فردی نسبت به مشاوره حضوری مزایای زیادی دارد از جمله اینکه شما وقت کمتری برای رفت و آمد در قرارها صرف خواهید کرد. همچنین ممکن است درمانگر شما ساعات انعطاف پذیرتری داشته باشد.

سؤالاتی که باید قبل از شروع مشاوره غیر حضوری فردی از درمانگر خود بپرسید

  • چگونه مدارک را امضا کنم؟ آیا درمانگر شما راهی برای امضای الکترونیکی فرم‌ها، مانند برنامه‌های درمانی یا فرم‌های رضایت شما دارد؟
  • چگونه اطلاعات من محرمانه نگه داشته می‌شود؟
  • آیا بیمه من این را پوشش می دهد؟ بنابراین می خواهید از درمانگر خود بپرسید که آیا آنها بیمه را قبول می کنند یا خیر.درمان آنلاین بطور معمول هزینه کمتری نسبت به درمان حضوری دارد.
  • در مورد اینکه آیا نیاز به بارگیری هر برنامه یا نرم افزاری دارید، بپرسید. همچنین دریابید که آیا می‌توانید از طریق دستگاه‌های تلفن همراه گپ تصویری داشته باشید یا اینکه به رایانه‌ای نیاز دارید.

مشاوره آنلاین رایگان

مشاوره آنلاین خانواده‌درمانی

دپارتمان مشاوره خانواده اکسیر در زمینه خانواده‌درمانی فعالیت چشمگیری دارد. به‌طورکلی وقتی یکی از اعضای خانواده دچار مشکل می‌شود، تمام اعضای خانواده تحت تأثیر مشکل وی قرار می‌گیرند. روزبه‌روز خانواده‌های بیشتری برای شناخت ماهیت مشکلشان و رفع آن‌ها جهت درمان به مرکز مشاوره اکسیر مراجعه می‌کنند.

خانواده‌درمانی از همان ابتدای کار بر قضیه ارتباط تأکید داشته است. آسیب، به دلیل عدم ارتباط اعضای خانواده است. خانواده‌درمانی با رابطه اعضای خانواده و نظام خانواده سروکار دارد. خانواده یک نظام و خانواده‌درمانی به دنبال تغییر این نظام است. دلیل ایجاد تغییر مثبت توسط درمانگر بخش مشاوره بزرگ‌سالان، آگاه شدن بیمار از تعارضات درونی خودش نیست، بلکه دلیلش این است که درمانگر با استفاده از بازخورد، شیوه عمل نظام را تغییر می‌دهد.

مشاوره آنلاین ازدواج

مشاوره ازدواج آنلاین شامل آموزش مهارت های رفتار با همسر آینده، خانواده همسر، زوج درمانی، شناسایی فرد مناسب و از همه مهم تر اطمینان پیش از ازدواج از یک انتخاب درست است. عوامل زیادی در این امر دخیل هستند که باید هنگام همسریابی و یا حتی دوست یابی قبل ازدواج به آن توجه کرد.

مشاوره زوج‌درمانی

اگرچه در مشاوره بزرگ‌سالان از اصطلاح مشاوره زوج‌درمانی استفاده می‌کنیم، ولی این رویکرد فقط به زن و شوهرهای ازدواج‌کرده محدود نمی‌شود. بلکه زوج‌های ازدواج نکرده، همخانه، پیش از ازدواج و غیره را در بر می‌گیرد. زوج‌ها به دلایل مختلفی به روانشناس مراجعه می‌کنند. به تعبیری، زوج‌درمانی یک نوع خانواده‌درمانی است. برای مثال وقتی زن و شوهری تحت درمان قرار می‌گیرند و درمان بر رابطه زناشویی متمرکز می‌شود نه بر مشکلات فردی، در واقع نوعی خانواده‌درمانی انجام داده‌ایم.

سکس تراپی

مشاوره آنلاین جنسی چیست؟

مشکلات جنسی و یا اختلال عملکرد جنسی می‌تواند طیف گسترده‌ای از مسائل را در بر بگیرد. اختلال جنسی به مشکلات مداوم یا تکراری در هر مرحله از واکنش جنسی (میل جنسی، تحریک، ارگاسم، آرامش) اشاره می‌کند که مانع لذت بردن زن و شوهر از فعالیت جنسی می‌شود و به طور قابل توجهی بر زندگی جنسی شما تأثیر می‌گذارد.

از جمله علائم اختلال جنسی می‌توان به انزال زودرس، دیر انزالی، اختلال نعوظ، کمبود میل جنسی در زنان و مردان، اختلال ارگاسمی در زنان، مقاربت دردناک اشاره کرد. همچنین اختلالات دیگری وجود دارند که در طبقه‌بندی بر اساس واکنش جنسی قرار نمی‌گیرند. اختلال یادگار پرستی، بچه بازی، تجاوز به دیگران، آزار خواهی جنسی، تماشاگری جنسی، همجنس گرایی و … جزء مشکلات و اختلالات جنسی هستند.

دپارتمان مشاوره مشکلات جنسی اکسیر

متخصصین مشاوره جنسی اکسیر بدون قضاوت کردن دیگران ابتدا علت مشکلات جنسی را بررسی و جویا می‌شوند. آن‌ها عوامل روان‌شناختی از جمله افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خوردن، اختلال مصرف مواد و… و عوامل فیزیکی مانند تغییرات هورمونی، نارسایی قلبی، مصرف داروها و … که می‌توانند باعث ایجاد مشکلات و اختلالات جنسی در افراد شوند را در تشخیص خود در نظر می‌گیرند. به طور کلی هر اختلالی می‌تواند تحت تأثیر عوامل روانی، عوامل پزشکی یا ترکیبی از عوامل روان‌شناختی و پزشکی قرار گیرد.

متخصصین مشاوره جنسی بعد از شناسایی علت مشکل و اختلال جنسی، جهت درمان اقدام می‌کنند. متخصصین مشاوره جنسی اکسیر در جلسات مشاوره جنسی به شما راهکارهای مقابله با استرس، اضطراب، گناه یا تصویر منفی از بدن خود که باعث ایجاد اختلال جنسی شده است را آموزش می‌دهند و با برگزاری جلسات مشترک با شریک جنسی شما به بهبود ارتباط جنسی و افزایش صمیمیت بین زن و شوهرها کمک کند. گاهی اوقات پشتیبانی و آموزش صحیح در مورد رفتار جنسی، مشکل جنسی شما را برطرف می‌کند. شما در طی این جلسات به راحتی می‌توانید سؤالات جنسی خود را مطرح و پاسخ آن را جویا شوید.

کی باید برم پیش روانشناس؟

باور های نادرستی که همچنان میان مردم هست و فکر می کنند فقط بیماران روانی وخیم به روانشناس ها رجوع می کنند.

در واقع حتی برای افسردگی جزئی هم می توان نزد مشاوره و روانشناس رفت.

با این وجود مشاوره آنلاین روانشناسی می تواند راه حلی باشد برای افرادی که هنوز با این مسئله کنار نمی آیند و یا خیلی دسترسی ندارند تا بتوانند به روانشناس مراجعه کنند.

اینستاگرام اکسیر

مزایای مشاوره آنلاین

  • مشاوره آنلاین باعث میشه که شما می توانید بدون صرف زمان در مورد مشکل خود آگاهی یافته و پاسخ خود را دریافت نمایید.
  • امکان دسترسی به متخصصین مجرب و با تجربه در سراسر ایران .
  • ارتباط دو سویه میان متخصص و کاربر و رعایت کامل اصل رازداری .
  • ارتباط راحت و بدون دغدغه با متخصص، برای افرادی که به هر دلیلی نمی توانند به مرکز مشاوره مراجعه کنند .

خدمات روان‌شناسی و مشاوره‌ آنلاین

  • روان‌شناسی و مشاوره خانواده، فرزندپروری، ازدواج، زناشویی، مسائل جنسی، سکسولوژی
  • اختلالات روان‌شناختی مانند: اختلال شخصیت، اختلال اضطرابی، اختلالات یادگیری، ترک اعتیاد، استرس، افسردگی و …
  • یادگیری، آموزشی و مشاوره تحصیلی
  • مشاوره شغلی

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب

مشاور روانشناسی آنلاین چه سودی دارد؟

با مشاوره آنلاین دیگر در ترافیک های شهری حضور نداریم

خیلی راحت تر میتونیم به روانشناسمون صحبت کنیم

هزینه کمتر برای مشاوره پرداخت می کنیم 

در وضعیت راحت و در منزل مشاوره می شیم 

بدون استرس از دست دادن زمان در طول روز مشاوره خواهیم شد . 

سوالات رایج در مورد مشاوره آنلاین

  • مشاوره آنلاین از طریق چه اپلیکیشن هایی و به چه صورتی انجام می شود؟

مشاوره آنلاین به طور معمول با استفاده از تلگرام و واتس اپ انجام می شود.

  • در چه مواردی می توان از مشاوره آنلاین استفاده کرد؟

در تمامی مسائلی که شما دچار مشکل شده اید می توانید از مشاوره آنلاین روانشناسی استفاده کنید. برخی از مسائل در صورتی که اهمیت بیشتری داشته باشند و نیاز به جلسات حضوری داشته باشند به شما اعلام می شود.

  • مشاورین آنلاین و حضوری با هم متفاوتند؟

روانشناسانی که اقدام به ارائه مشاوره آنلاین می کنند، همگی روانشناسان حضوری در مرکز روانشناسی اکسیر هستند که به صورت حضوری نیز به مراجعین مشاوره می دهند.

دریافت وقت مشاوره آنلاین

شما می توانید برای دریافت وقت مشاوره از بهترین متخصصان روانشناسی تهران با مرکز مشاوره اکسیر در شهرک غرب (۰۲۱۸۸۰۷۸۵۸۵) یا تهرانپارس (۰۲۱۷۷۸۸۲۸۱۷) و یا با شماره موبایل مرکز (۰۹۳۵۶۵۶۷۳۲۹) تماس بگیرید.