یک سکستراپیست خوب چه ویژگی دارد؟

سکستراپیست خوب یا مشاور جنسی مهم‌ترین خصیصه‌ای که بایستی داشته باشد این است که با مراجع خود راحت باشد تا مراجع نیز احساس راحتی را با درمانگر جنسی خود برقرار کند. 

یکی از سوالاتی که به شدت توسط افراد مختلف مطرح می‌شود که خوبه که اینجا در موردش صحبت می‌کنیم و به آن پاسخ می‌دهیم این است که مراجعین آقا به شدت مخالف مراجعه کردن به سکستراپیست خانم هستند و شرم و خجالت دارند که مشکلات جنسی خود را با سکستراپیست خود که خانم باشد مطرح کنند، اما دقت کنید دوستان شما به هیچ عنوان نبایستی با مشاور جنسی خود تعارف داشته باشید.

مشاوره تلفنی زناشویی

شما اگر به دنبال سکستراپیست خوب هستید نبایستی برای مراجعه کردن محدودیت‌هایی را لحاظ کنید، چه سکستراپیست خوب خانم و چه سکستراپیست خوب آقا پیدا کردین حتما مراجعه کنید و مشکلات جنسی خود را به راحتی با آن شخص مطرح کنید تا بهترین درمان جنسی را دریافت کنید.


مقاله مرتبط : سکستراپیست چه کار می کند ؟ 


دکتر سکستراپ یا دکتر جنسی؟ کدام صحیح است؟

سکستراپی یا سکستراپیست یا مشاوره جنسی هر سه یک معنی مشترک دارند.

استفاده از کلمه دکتر برای روانشناسان جنسی به دلیل تحصیلات این افراد در مقطع دکتری می‌باشد و با هر کدام از این اصطلاحات می‌توانیم این افراد را مورد خطاب خود قرار دهیم که معمولا به دکتر سکستراپ معروف هستند و یک دکتر سکستراپ خوب در مرکز مشاوره جنسی فعالیت می‌کند که می توان با مراجعه به آن مشکلات خود را مطرح و بهترین درمان را اتخاذ کرد. 

ویژگی متخصصین سکستراپیست خوب

چرا بایستی مشاوره جنسی را جدی بگیریم؟

آمار ها نشان می‌دهد که خیلی از مشکلات زوج‌های جوان در روابط زندگی مشترک خود از روابط جنسی ناراضی اتفاق می‌افتد و اگر این قسمت از زندگی افراد به درستی مدیریت شود خیلی از جدایی‌های ثبتی و غیر ثبتی اتفاق نمی افتد.

آری منظور از جدایی ثبتی آمار ثبت شده طلاق در کشور و جدایی‌های غیر ثبتی هم فقط زندگی در زیر یک سقف است که افراد با هم زندگی می‌کنند و به اصطلاح طلاق جنسی از همدیگر دارند که این اتفاق حتی باعث بوجود آمدن عمده خیانت های زناشویی و جنسی می‌شود و خیلی از زندگی‌ها از هم پاشیده خواهند شد. 


مقاله مرتبط : تعریفی از روابط زناشویی


اینستاگرام اکسیر

چقدر می‌توانیم با مشاور جنسی خود راحت باشیم؟

ما در مرکز مشاوره جنسی اکسیر پرونده‌هایی را بررسی کرده‌ایم که افراد در این پرونده‌ها در جلسات اولیه مراجعه خود خیلی از مشکلات و مسائل مهم را ذکر نکرده‌اند، در جلسات بعدی اشاراتی را به این موضوعات کرده‌اند و دلیل آن را عدم اطمینان به مشاور جنسی خود یا رودروایسی و خجالت عنوان کرده اند.

عزیزان بایستی دقت نمایید که مهم‌ترین کاری که بایستی توسط شما انجام شود این است که به طور کامل مشکلات و مسائل مختلف جنسی خود را با درمانگر جنسی خود مطرج کنید. تا سکستراپیست بتواند بهترین درمان جنسی را برای شما لحاظ کند و خیال شما بایستی راحت باشد که درمانگر شما به طور کامل امین شما در صحبت‌ها و گفتار شماست.

دریافت وقت مشاوره آنلاین

Loading...

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب