ما عاشق کار خود هستیم

بزرگترین مرکز مشاوره روانشناسی

مرکز مشاوره اکسیر چگونه کار می کند ؟

فرآیند کاری مرکز مشاوره اکسیر به این صورت انجام می شود که کاربر محترم بعد از حضور در وب سایت اکسیر می تواند هم از صفحه دریافت وقت مشاوره، زمان مورد نظر خود را با توجه به درمانگر و خدمات خود انتخاب نماید و همچنین می توانید از طریق صفحه مشاوره آنلاین زمان سوال مورد نظر خود را برای مشاوره مطرح نماید و منتظر پاسخ درمانگران اکسیر باشد.

زمانی که مراجع محترم اطلاعات خود را در سیستم دریافت وقت قرار می دهند کارشناسان اکسیر با آن ها تماس گرفته و اطلاعات کاملی را از دلایل ایشان برای گرفتن وقت جویا می شوند تا بتوانند در صورتی که مراجع درمانگر را به اشتباه و در صورت عدم آگاهی انتخاب کرده باشد راهنمایی بیشتر به ایشان بکنند و درمانگر مناسب نیازشان را براشان قرار دهند.

زمانی که مراجع محترم در زمان مورد نظر به مرکز مشاوره اکسیر مراجعه می کند در ابتدا فرآیند ارزیابی و تشخیص انجام می شود که توسط روانشناسان ارزیاب مرکز ، به طور کامل با مراجع صحبت می شود و نیازهای او سنجیده می شود و با توجه به تشخیص ارزیاب پرونده مراجع تشکیل می گردد و به درمانگر مربوطه ارجاع داده می شود تا درمانگر نیز به طور کامل از شرایط تخصصی پرونده با خبر باشد و آن ها در کنار توضیحات مراجع خود قرار دهد تا بتواند بهتر روش درمان را انتخاب کند.

فعالیت دپارتمان کودک اکسیر

اگر مراجع کودکی باشد که علائم مختلفی در او توسط روانشناس ارزیاب تشخیص داده شود، پرونده به روانشناس ارزیاب کودک اکسیر ارجاع داده می شود، تا او تصمیم بگیرد که چه نوع درمانی برای آن لحاظ گردد.

عموم فعالیت و درمانی که بر روی کودکان اعمال می گردد، به صورت بازی درمانی و درمان نوروفیدبک انجام می شود که با توجه به شرایط کودک لحاظ می گردد.

در بازی درمانی بچه ها بازی می کنند و درمانگر نحوه بازی کردن بچه ها با وسایل مختلف بازی، انتخاب عروسک ها، انتخاب شخصیت ها را می سنجد و به اختلال و مشکل نهفته در کودک پی خواهد برد. 

بچه ها بعد از هر جلسه بازی از درمانگر خود امتیاز می گیرند و می تونند برای خودشون از بوفه مرکز با توجه به میزان امتیازشون خرید کنند. 

فعالیت دپارتمان روانسنجی اکسیر

در این دپارتمان انواع آزمون های روانشناسی به روز، پایا و ویژه با توجه به درخواست ارزیاب و درمانگر فرد به صورت رایانه ای انجام می شود که در نتایج نقاط قوت و ضعف فرد در آن آزمون سنجیده می شود و خروجی به درمانگر مربوطه داده خواهد شد تا بتواند بهترین درمان را برای مراجع محترم لحاظ کند که این آزمون ها می تواند شامل آزمون (وکسلر، استنفورد بینه و وودکاک جانسون) باشد.

فعالیت دپارتمان درمان تکنولوژیک اکسیر

نام نوروفیدبک یا نوروتراپی را شاید شنیده باشید، فرآیندی که در آن بر روی ذهن افراد مختلف از رده سنی ۶ تا ۶۰ سال کار خواهد شد تا بیشترین رفتاری خود را ترک کنند و بتوانند بر آن ها غلبه کنند. در این دپارتمان درمانگران اکسیر از تجهیزات حرفه ای و جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده کرده و بهترین درمان را برای مراجع محترم انجام می دهند.

فعالیت دپارتمان خانواده و زوج درمانی اکسیر

در دپارتمان خانواده و زوج درمانی، خدمات ویژه اختلالات در روابط جنسی زوجین، اختلافات خانوادگی، مشکلات و مسائل کوچک و بزرگ خانوادگی پرداخته می شود که دارای متخصصین حرفه ای در این زمینه هستند.

محل فعالیت ما

شهرک غرب – بلوار دادمان، خیابان شجریان شمالی (فلامک شمالی)، نبش کوچه شانزدهم، پلاک ۲۲، طبقه اول، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اکسیر

شماره تلفن :

۸۸۰۷۸۵۸۵- ۸۸۰۷۸۸۴۴ – ۰۹۳۵۶۵۶۷۳۲۹

.