مرکز مشاوره طلاق در تهران

مرکز مشاوره طلاق در تهران

در دپارتمان مشاوره طلاق بهترین مرکز روانشناسی و مشاوره غرب تهران یعنی مرکز روانشناسی اکسیر، همه امکان های ادامه زندگی مشترک به کمک مشاور و زوج ها بررسی می شود. در سال‌ های اخیر شاهد این بوده‌ ایم که نرخ طلاق در کشورمان روند رو به رشدی داشته است. ۸۰% طلاق ‌ها در ۵ سال اول زندگی رخ می ‌دهد.

برای جلوگیری از طلاق، بهترین راه استفاده از مشاوره طولانی مدت و هدف دار برای زوجین قبل از ازدواج است و در صورتی که به هر دلیل زوجین تصمیم به طلاق گرفتند بهتر است از مشاوره طلاق استفاده کنند. اگر بدنبال مرکز مشاوره طلاق خوب در تهران هستید حتما این مطلب را بخوانید.

قبل از طلاق و جدایی مشاوران با تجربه تمام تلاش خود را می کنند تا مشکلات ایجاد شده را برطرف کنند و زندگی را به حالت عادی خود برگردانند؛ به همین دلیل امروزه مشاوره تخصصی طلاق را، مراکز مشاوره به صورت تخصصی در نظر گرفته اند.

اگر می خواهید زندگی شما به سمت جدایی و طلاق کشیده نشود، باید قبل از ازدواج مسئله مشاوره ازدواج و روانشناسی ازدواج را خیلی جدی بگیرید و قبل از تصمیم نهایی برای انتخاب فرد مورد نظر خود به مشاور ازدواج مراجعه کنید.

مشاوره طلاق چیست؟

ما در بهترین مرکز روانشناسی و مشاوره غرب تهران یعنی مرکز روانشناسی اکسیر، مشاوره ای که با نام مشاوره طلاق در دپارتمان مشاوره طلاق ارائه می کنیم که به معنی کمک به زن و شوهر برای جدا شدن از یکدیگر نیست. متأسفانه، بعضی اوقات ازدواج ها به موفقیت طولانی مدت نمی رسند و مشاوره طلاق بهترین گام است. در حالی که پایان ازدواج برای برخی زوج ها می تواند تسکین بخش باشد اما اغلب استرس زاست.

یک یا هر دو نفر در ازدواج ممکن است طیف وسیعی از احساسات، از جمله اندوه، عصبانیت، سردرگمی، ترس، شرم، اضطراب و غیره را تجربه کنند، حتی اگر یکی یا هر دو نفر بخواهند جدا شوند. اگر کودکان درگیر باشند، سطح استرس می تواند حتی بیشتر شود. بنابراین، مشاوره طلاق نوعی مشاوره است که اغلب برای کاهش استرس طلاق استفاده می شود.

در مرکز مشاوره طلاق، مشاوره می تواند به شما یا شریک زندگی شما کمک کند تصمیم بگیرد که در ازدواج بمانید، یا باید ازدواج را ترک کنید یا چطور از زندگی متاهلی وارد زندگی مجردی شوید. خبر خوب این است که با گذشت زمان اوضاع بهتر می‌ شود. در مرکز مشاوره طلاق با کمک مشاور طلاق آموزش ‌دیده، شما توصیه‌ های ارزشمندی به دست خواهید آورد.

اینستاگرام اکسیر

شرایط مشاوره طلاق در مرکز روانشناسی اکسیر

در مرکز مشاوره طلاق مدت زمان استاندارد برای هر جلسه مشاوره بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه می‌ باشد. تعداد جلسات مشاوره بسته به نوع مشکل، میزان اختلافات زوجین، داشتن فرزند و درگیر بودن خانواده ‌ها در مشکل زوجین می‌ تواند متغیر باشد. اما از آنجایی که مشاوره طلاق تلفیقی از خانواده ‌درمانی و زوج ‌درمانی است پس بهتر است اگر قصد مراجعه به روانشناس را دارید چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۲ جلسه را در نظر بگیرید.

مرکز روانشناسی اکسیر بعنوان بهترین کلینیک روانشناسی و مشاوره غرب تهران این شرایط را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با مشاوران حرفه ای در تماس باشید.

چرا مشاوره طلاق؟

مشاوره طلاق از مزایای زیادی برخوردار است، از جمله:

  • یادگیری چگونگی حل تعارض به روش سالم و مؤثر. یک مشاور طلاق به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی مؤثر را یاد بگیرید.
  • یادگیری نحوه پردازش و رسیدگی به مسائل حل نشده. مشاوره یک محیط امن برای شما فراهم می کند تا هر گونه هیجانات و یا احساسات منفی را بیان کرده و به سمت رشد شخصی خود گام بردارید.
  • درک بهتر نیازهای شریک تان و مهم ‌تر از آن درک بهتر و برقراری ارتباط با نیازها و خواسته‌ های خودتان.
  • همچنین به زوجین کمک می کند تا پایان ازدواج را بپذیرند، از سرزنش خود، احساس گناه و عصبانیت بپرهیزند.
  • با مشاوره طلاق، می توانید دوباره به خودتان باور داشته باشید.
  • همچنین به شما کمک می کند تا وضعیتی را که ممکن است به عنوان شکست ببینید به عنوان فرصتی برای رشد تبدیل کنید.
  • در مرکز مشاوره طلاق مشاوره همچنین به شما کمک می کند تا ببینید و درک کنید که می توانید دوباره خوشحال شوید.
  • همچنین با هدف افزایش استقلال، به آموزش بهبود مهارت های مقابله ای، اعتماد به نفس و مراقبت از خود می پردازد.

مقاله مرتبط: تست آنلاین سنجش احتمال طلاق

مقاله مرتبط: سؤال‌هایی که قبل از طلاق باید از خود بپرسید

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره خوب در تهران


مشاوره تلفنی اکسیر

فواید مشاوره پیش از طلاق در مرکز مشاوره طلاق

  • مشاور طلاق به شما و شریک زندگی تان یاد می دهد که چگونه به طور موثر و محترمانه با یکدیگر رفتار کنید؛ در حالی که سعی می‌کنید جنبه ‌های احساسی، فیزیکی و مالی را که اغلب با طلاق همراه می ‌شوند را در نظر بگیرید.
  •  مشاور همچنین به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید طلاق بگیرید یا نه.
  •  آن ها به شما در تصمیم گیری برای ازدواج تان کمک می کنند.
  • به شما کمک می کنند که چگونه در مورد طلاق با فرزندان تان صحبت کنید.
  •  مشاوره قبل از طلاق همچنین می تواند به شما در شناسایی و رفع هرگونه احساسات متضاد و یا گیج کننده مربوط به طلاق کمک کند.
  • در آخر اینکه، این شکل از مشاوره می تواند راهکارهای مقابله ای سالم را به شما یاد دهد که می توانید در تجربه های چالش برانگیز و استرس زا به کار گیرید.

برای اینکه زندگی خوبی بعد از طلاق داشته باشید باید یک سری مهارت ها را کسب کنید. مشاور متخصص در مرکز مشاوره طلاق نکاتی را درباره مهارت های زندگی بعد از طلاق در ویدئو زیر برای شما شرح می دهد.

مشاوره پس از طلاق چیست؟

صرف نظر از دلیل طلاق و جدایی تان، از بین رفتن یک رابطه طولانی مدت و متعهد زندگی شما را مختل می کند و عواطف عمیقی مانند غم، استرس و اندوه را به وجود می آورد. حقیقت این است که “زندگی پس از طلاق” برای بسیاری از افراد، بسیار سخت است. در واقع، آینده نامشخص اغلب دلهره آورتر از آن است که وسط یک رابطه بسیار ناخوشایند قرار داشته باشید.

مشاورین در مرکز مشاوره طلاق علاوه بر کمک کردن شما قبل از طلاق، شما را پس از طلاق نیز راهنمایی می کنند. به طور خاص، مشاوران طلاق از تکنیک ‌های مختلفی برای بهبود عزت نفس و اعتماد به نفس تان استفاده می ‌کنند تا بتوانید زندگی خود را اصلاح کنید. در مرکز مشاوره طلاق، متخصصان می توانند به شما در کشف هویت تان کمک کنند، بنابراین در نهایت می توانید زندگی جدید خود را پیش ببرید و آن را در آغوش بگیرید.


مقاله مرتبط: مشاوره خانواده تلفنی در واتساپ

مقاله مرتبط: مشاوره ازدواج جوانان و خوشبختی

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره در نارمک


متخصصین مشاوره طلاق اکسیر را بشناسیم 

چه زمانی می توان از مرکز مشاوره طلاق کمک گرفت؟

  • هنگامی که به سادگی نمی توانید از فکر کردن در مورد مسائل مربوط به تمام کردن ازدواج خود دست بردارید.
  • زمانی که نمی‌ توانید بر روی آینده خود تمرکز کنید و برای آینده برنامه‌ ریزی کنید.
  • زمانی که فکر می کنید وارد مرحله افسردگی شده اید.
  • هنگامی که شما به طور مرتب عصبانیت، پرخاشگری، سرپیچی از قوانین، ریسک پذیری نامناسب، صحبت از خودکشی و غیره را دارید.
  • هنگامی که علائم سوء مصرف مواد، اختلال خواب و اختلال در خوردن وجود دارد.
  • زمانی که احساس بی ارزشی و ناامیدی در زندگی دارید.
  • زمانی که شما نمی ‌توانید یک زندگی جدید یا آغازی جدید بعد از طلاق را ببینید.

ما می دانیم که پیدا کردن یک مرکز مشاوره طلاق خوب، و مشاور طلاق خوب، شخصی که در دسترس باشد و وضعیت خاص شما را درک کند، آسان نخواهد بود. در مرکز روانشناسی اکسیر، متخصصان مجربی وجود دارند که در زمینه طلاق آموزش های لازم را دیده اند و آماده کمک به شما عزیزان می باشند.

رزرو وقت از مرکز مشاوره طلاق

Loading...
مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب

دریافت وقت مشاوره

Loading...

.

تماس با ما

شعبه غرب تهران : ۰۹۳۵۶۵۶۷۳۲۹ – ۸۸۰۷۸۵۸۵ – ۸۸۳۷۸۷۵۳

.

پربازدیدترین مقالات روانشناسی اکسیر

مرکز روانشناسی اکسیر تهران

متخصصین مشاوره طلاق

دکتر یدالله دمیرچی - روانشناس خانواده و زوج درمانگر
دکتر یدالله دمیرچی
رزومه
دکتر محمدمهدی ماجدی
دکتر محمدمهدی ماجدی
رزومه
دکتر سیلابخوری
دکتر زهرا سیلابخوری
رزومه
دکتر مریم ماپار
دکتر مریم ماپار
رزومه