تلفن تماس        ۰۲۱۸۸۰۷۸۵۸۵

برای دریافت نوبت مشاوره روانشناسی روی دکمه زیر کلیک کنید:

دریافت نوبت

مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین

یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند افراد را برای ترجیح مشاوره های آنلاین به انواع غیر حضوری ترغیب کند، دور ماندن از ترافیک و صف دیگر افرادی است که برای گرفتن مشاوره در نوبت هستند. ما در مرکز مشاوره اکسیر برای جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین محترم خود تصمیم گرفتیم تا سامانه مشاوره آنلاین خود را راه اندازی نموده و ار طریق آن به ارائه با کیفیت ترین مشاوره های صوتی، متنی و تصویری به شما عزیزان بپردازیم.

بر اساس پژوهش هایی که طی سال های اخیر بر روی میزان اثربخشی جلسات مشاوره آنلاین یا غیر حضوری صورت گرفته است، می توان گفت: در زمان هایی که مشکل فرد به طور ناگهانی ایجاد شده باشد و ریشه دار نباشد نیز می توان یک جلسه مشاوره آنلاین را موثر دانست. بر اساس تجربه، اثربخشی مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده به صورت آنلاین در مرکز مشاوره اکسیر ثابت شده است.

به دلیل اثربخشی بالا، ممکن است نیاز فرد به شرکت در جلسات متعدد کاهش یابد و بتوان با تعداد جلسات کمتر مشکلات را برطرف و مشاوره موثر به فرد ارائه کرد. همچنین در بسیاری از موارد برخی از مراکز روانشناسی هزینه کمتری را نسبت به جلسات مشاوره حضوری خود از مراجعان آنلاین دریافت می کنند.

ممکن است کسی که به مشاوره نیاز دارد و به همین دلیل برای دریافت مشاوره روانشناسی آنلاین اقدام کرده است، فرد درونگرایی باشد و نتواند به صورت رو در رو با مشاور صحبت کند. برقراری امکان صحبت با مشاور روانشناس به صورت متنی یا صوتی می تواند به این اشخاص بیشترین میزان کمک را فراهم آورد.

زمانی که شما وارد سامانه مشاوره آنلاین ما می شوید، می بینید که زمان های مشاوره ها مشخص هستند. به این ترتیب می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین زمان را برای خود انتخاب کنید. در برخی موارد ممکن است مشکلات زناشویی اورژانسی یا … پیش بیایند. چنین امکانی در این مواقع بیشترین میزان کاربرد را خواهد داشت.

صحبت های خانم دکتر صالحیان درباره تاثیر مشاوره روانشناسی آنلاین

سازمان های طرف قرارداد