هم اینک شعبه دیگر مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اکسیر  به عنوان مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران با در اختیار داشتن فضای مناسب و بزرگ درمانی و مجهز به جدیدترین ابزارهای اندازه گیری، سنجش و درمان های تکنولوژیک و نیروی خبره و متخصص، آماده ارائه خدمات روانشناختی در زمینه های سنجش و اندازه گیری روانی و روان سنجی، رواندرمانی و درمان های گروهی، درمان های تکنولوژیک نوروفیدبک و تی دی سی اس، آموزش والدین و ارتقا توانمندی های شناختی و همچنین بازی درمانی، کار درمانی و کلیه خدمات تشخیصی و درمانی کودک و نوجوان می باشد.

مرکز روانشناسی اکسیر تمام خدمات مشاوره ازدواج، مشاوره جنسی و زناشویی، مشاوره کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلال افسردگی، وسواس، اضطراب و … به افرادی که تحت پوشش بیمه بانک های طرف قرارداد اکسیر هستند به صورت حضوری و غیر حضوری و رایگان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مشاوره آنلاین اکسیر

خدمات بهترین مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران

خدمات متعددی در بهترین مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران ارائه می شوند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم داشت:

روان درمانی فردی

مواجهه با مسائل مختلف زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، تحصیلی و … اغلب چالش برانگیز و همراه با احساس نارضایتی، سردرگمی، اضطراب، استیصال و درماندگی است. همه ما به تجربه دریافته‌ایم که به تنهایی قادر به ساماندهی مسائل مختلف زندگی نیستیم. گاهی ممکن است به منظور حل مشکل، از راهنمایی خانواده، دوستان و اطرافیان بهره مند شویم؛ اما دریافت کمک تخصصی از بهترین متخصصان روانشناسی، کنترل بهتر و سریع تر مشکل را با احتمال خطای کمتر میسر می‌سازد.
مرکز مشاوره اکسیر به عنوان یک مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران با بهره گیری از تخصص و تجارب روانشناسان بالینی و مشاوران مجرب، به ارائه خدمات تخصصی در زمینه‌های تحصیلی، عاطفی، روابط بین فردی، خانوادگی، مشاوره ازدواج و درمان انواع اختلالات از جمله افسردگی، اختلالات اضطرابی، وسواس و… و انجام آزمون‌های هوش، شخصیت و تحصیلی می‌پردازد.
همچنین اگر می‌خواهید اطلاعاتی در زمینه تمرکز حواس، کنترل خشم، مدیریت زمان، شیوه‌های صحیح مطالعه، نحوه غلبه بر فشار روانی، جرأت ورزی، مقابله با افکارمنفی، مقابله با تنهایی، رفع تردید در تصمیم گیری و… بدست آورید از کمک کارشناسان مجرب مرکز مشاوره و روانشناختی اکسیراستفاده نمائید. این متخصصین در جلسات انفرادی (با رعایت اصل محرمانه ماندن مسأله) و به نحوی مناسب به شما کمک می‌کنند تا شیوه صحیح حل مسائل را بیاموزید.

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب

گروه درمانی بهترین مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران

مشکلات و مسائلی که با استفاده از گروه درمانی قابل درمان هستند دامنه وسیعی دارند؛ از جمله مشکلات مرتبط به خود انگاره، نداشتن احساس هویت، عزت نفس و هدف و مقصود. مشکلات نشانه‌ای شامل اضطراب، افسردگی روان تنی، عملکرد ضعیف شغلی، برخورد غیر مؤثر با فشارهای روانی، مشکلات عاطفی، ناتوانی در ابراز اهمیت، ناتوانی در کنترل احساسات، پرخاشگری، روابط اجتماعی نامناسب، ناراحتی در جمع، ناتوانی در اعتماد به دیگران، وابستگی شدید به دیگران، ابراز وجود بیش از حد، ناتوانی در برقراری ارتباط با جنس مخالف، اعتیاد، مشکلات زناشویی مثل اختلافات و مشاجرات همسران و … هستند. مهم ترین نکته در این زمینه مراجعه به یک مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران است چرا که هزینه های گروه درمانی ممکن است برای شما زیاد باشند.

ی دورهمی خوب، یه دورهمی که باعث بشه شادتر زندگی کنیم. گروه درمانی خیلی اتفاق خوبی که اتفاقا داره خیلی کم تو زندگیمون میفته. گروه درمانی خیلی مزیت ها داره، اگه کلمه درمان رو از برداریم میشه یه دورهمی که تجربیات زندگیمون رو با هم به اشتراک می گذاریم و با هم صحبت می کنیم. متخصص مرکز مشاوره اکسیر درباره گروه درمانی بیشتر توضیح می دهند.

ویژگی افرادی که تحت گروه درمانی قرار می‌گیرند:

  • باید از انگیزه لازم برخوردار باشد.
  • میل به تغییر داشته باشد و در راستای رسیدن به این هدف بکوشد.
  • ورود به برنامه گروه درمانی باید داوطلبانه باشد و بیمار به صرف توصیه دوستان و اقوام و مسئولین روان درمانی به این کار وادار نشود.
  • بیمار باید به گروه درمانی معتقد باشد و آنرا یک شیوه درمانی درست و مناسب بداند. معتقد باشد که گروه، نیازهای او را برآورده می‌سازد و مفید واقع می‌شود.
  • نظر به اینکه گروه درمانی اصولا فرآیند کلامی است، بیمار باید از مهارت‌های کلامی و مفهومی کافی برخوردار باشد. گروه درمانی برای بیماران شدیدا افسرده، بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی حاد، اختلال شخصیت‌های پارانوئید، اختلال شخصیت اسکیزوئید شدید، اختلال شخصیت جامعه ستیز، افراد مبتلا به بیمار انگاری و اختلال شخصیت خود شیفته در صورتی که گروه درمانی بلند مدت باشد، نمی‌توانند مفید باشند.

اینستاگرام اکسیر

خدمات صنعتی و سازمانی مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران

نـیروی انـسانی، سـرمایه هر سـازمان است و تـلاش در جـهت انتخاب مـناسب، توسـعه و ارتـقاء توانـمندی کارکـنان، مـنجر به افـزایش بهره وری سـازمان خـواهد شد. روانشناسی صنعتی شاخه‌ای از علم روانشناسی است که نظریه‌ها و اصول روانشناسی را در سازمان‌ها پیاده می‌کند. این شاخه از دانش، بر افزایش باروری در محیط کار و مواردی همچون شرایط مناسب فیزیکی و ذهنی کارمندان تمرکز دارد. مطالعه رویکردها و رفتار کارکنان، ارزیابی شرکت‌ها و برگزاری دور‌ه‌های رهبری سازمان از جمله وظایف روانشناسان سازمانی است. این مـوسسه با بهره گـیری از نـیروی مـتخصص و مــجرب دانـشگاهی، امـکانات و تـجهیزات مـناسب در زمینه‌های مـختلفی از جـمله تـشکیل پـرونده سـلامت روان، آسـیب شـناسی سـازمانی طـرح ارزیابی و توسـعه مدیران، آمـوزش و ارتقا عـملکرد و… به ارائه خـدمات می‌پردازد. افـتخار امـروز ما، مـعرفی سیستمی آسـان، مطمئن و تخـصصی برای گزیـنش کارکنان شـایسته تر و ایـجاد شـرایط مطلوب تر سـازمانی است.

نوروتراپی مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران

این کلینیک خدمات نوروفیدبک، تحریک الکتریکی مغز توسط جریان مستقیم (TDCS) و نقشه برداری مغزی (QEEG) انجام می‌­دهد. نوروفیدبک نوعی خود تنظیمی امواج مغزی است. در نوروفیدبک حس‌گرهایی به سر بیمار وصل و از طریق آنها فعالیت امواج مغزی دریافت می‌شود. سپس این اطلاعات در قالب یک بازی کامپیوتری به بیمار عرضه می‌­شود تا عملکرد مغزی خود را از طریق آن کنترل نماید. نوروفیدبک از طریق شرطی­ سازی عامل به اصطلاح امواج مغزی می‌پردازد. تحریک مغزی یکی از روش‌های غیر تهاجمی درمان مغز است که با استفاده از جریان الکتریکی ضعیف و پیوسته اثر خود را به جا می­‌گذارد و امروزه کاربرد گسترده‌­ای در درمان اختلالات روانپزشکی و مغزی پیدا کرده است.

نقشه­ برداری مغزی یا QEEG نیز یک ابزار تشخیصی است که در آن امکان مطالعه پتانسیل­‌های الکتریکی ناشی از پردازش سلول‌های مغزی هنگام انجام فعالیت‌های ذهنی (مثل تمرکز، تصمیم­ گیری، حافظه و غیره) را فراهم می‌­کند.

هدف اصلی در نوروتراپی بالا بردن آگاهی شخص نسبت به آنچه در مغزش به وقوع می‌پیوندد،‌ بهینه کردن توجه و خود کنترلی بر مغز و نهایتا افزایش تمرکز و آرامش است. بیشترین کاربرد نوروفیدبک در درمان اختلالات بیش فعالی/ کمبود توجه،‌ اختلالات اضطرابی، اختلالات یادگیری، اختلالات خواب، درمان مزمن سردردهای میگرنی،‌افسردگی و سوء مصرف مواد است.

 

درمان نوروتراپی و نوروفیدبک در ویدئوی زیر

مشاوره تلفنی و الکترونیکی مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران

مشاوره تلفنی جهت افزایش دسترسی شما عزیزان به خدمات مشاوره­ ای در مواقع بحرانی و نیز تسهیل ارتباط کسانی که برای مراجعه حضوری معذوریت‌های خاصی (مثل خجالتی بودن و یا تمایل به ناشناس ماندن) دارند،‌ در تمام اوقات حتی روزهای تعطیل خدمات مشاوره تلفنی به شما عزیزان انجام می‌شود. این خدمات در زمینه­‌های ازدواج، مسائل عاطفی،‌ تحصیلی، روابط بین فردی،‌ خانوادگی و غیره انجام می­‌شود. مشاوره الکترونیکی از طریق وب سایت مرکز مشاوره و روانشناسی اکسیر صورت می‌گیرد. علاقه­ مندان می‌توانند پرسش‌های خود را در این وب سایت مطرح کرده و پاسخ متخصصان را در وب سایت یا ایمیل خود دریافت نمایند.


مقاله مرتبط: مشاوره زناشویی تلفنی

مقاله مرتبط: مشاوره تلفنی روانشناسی اکسیر

مقاله مرتبط: مشاوره خانواده تلفنی

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره خوب در تهران


خدمات روان سنجی مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران

سنجش، اندازه گیری و ارزشیابی مؤلفه‌های روان شناختی توسط متخصصان روان سنجی و دیگر گرایش‌های روان‌شناسی به کمک ابزارهای سنجش و انواع آزمون‌های روان شناختی.

جهت انجام آزمونهای آنلاین تشخیصی، شخصیتی و … اینجا کلیک کنید.

  • آزمون های تشخیصی
    – گودیناف با تفسیربالینی
    – ام ام پی آی (MMPI)
    – میلون
    – اس سی ال نود (SCL 90)
    – افسردگی بک
    – بندرگشتالت
    – سلامت عمومی
    – سنخ نمای مایرزبریگز
    – خودشناسی
  • آزمون شخصیت
    – ۱۶ عامل شخصیت کتل
    – آیزنک نوجوانان
    – آیزنک بزرگسالان
    – شخصیتی کالیفورنیا سی پی آی (CPI)
    – پنج عامل شخصیت نئو (NEO)
  • آزمون های هوش و حافظه
    – ریون پیشرفته
    – وکسلرکودکان
    – وکسلرنوجوانان
    – وکسلر بزرگسالان
    – استنفردبینه
    – هوش کتل کودکان- هوش بزرگسالان
    – مکعب های کهس
    – حافظه وکسلر
    – مهارت حل مسئله
    – هوش هیجانی
    – خلاقیت تورنس
  • آزمون های استعداد تحصیلی
    – انگیزه پیشرفت ای سی ام تی (ACMT)
    – اضطراب امتحان
    – آمادگی تحصیلی متروپالیتن
    – استعداد و توانایی
  • آزمون های شغلی – سازمانی
    – سلامت روان شناختی
    – رهبری – مدیریتی
    – سلامت سازمانی
    – تعهد سازمانی
    – رضایت شغلی
    – فرسودگی شغلی
    – مهارت های ارتباطی
    – کارگروهی
    – هوش هیجانی
    – پویایی
    – علایق و نگرش هاآزمون های بالینی
    – اضطراب اجتماعی
    – مقیاس افسردگی سالمندان دی دی اس (DDS)
    – اضطراب بک
    – چک لیست بهداشت روانی
    – خودشناسی
  • آزمون های روابط زناشویی
    – تست سازگاری زناشویی
    – مقیاس عملکرد خانواده
    – پرسشنامه تعارضات زناشویی
    – پرسشنامه شکیبایی
    – پرسشنامه سازگاری ازدواج

رزرو وقت مشاوره در مرکز مشاوره دولتی در شرق تهران

Loading...