مرکز روانشناسی و مشاوره غرب تهران

مرکز روانشناسی و مشاوره غرب تهران تهران با نام مرکز مشاوره اکسیر با کادری مجرب در زمینه‌های مختلف از جمله مشاوره خانواده، مشاوره فردی، مشاوره زوج، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره سکس تراپی و … در خدمت شما می باشد.

امروزه خانواده ها با مسائل بسیار و گوناگونی درگیر هستند که برای ادامه مسیر به درستی نیاز به این دارند که یک متخصص در کنار آنها باشد. مشاوره خانواده یا خانواده درمانی با هدف رسیدگی به مسائل روانشناختی، رفتاری و عاطفی است که باعث مشکلات خانوادگی می شود. اعضای خانواده برای ایجاد و حفظ یک رابطه سالم، با یک درمانگر یا مشاور همکاری خواهند کرد.


مرکز روانشناسی اکسیر بعنوان بهترین مرکز روانشناسی و مشاوره تهران تمام خدمات خود از جمله مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره جنسی و … را به افرادی که تحت پوشش بیمه بانک های طرف قرارداد اکسیر هستند رایگان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مشاوره آنلاین اکسیر

مشاوره خانواده 

اکسیر بعنوان بهترین مرکز روانشناسی و مشاوره غرب تهران امروزه کمک بسیار زیادی را به زوج هایی می کند که یا تصمیمات اشتباهی را در پیش از ازدواج گرفته اند و یا با انتخاب های درست ازدواج کردند و وارد زندگی مشترک شدند اما با بروز اتفاقاتی در زندگی، در تحمل کردن شرایط فعلی به مشکل خورده اند که مشاور خوب خانواده کمک بسیار شایانی را به این زوج ها خواهد کرد.

مشاوره خانواده یا خانواده درمانی روشی برای ایجاد و حفظ روابط خانوادگی سالم و کاربردی است. هدف، شناسایی و رفع مشکلات خانواده است. این مسائل می تواند عاطفی، روانی یا رفتاری باشد.

بسیاری از رویکردهای خانواده درمانی از نظریه سیستم های خانواده سرچشمه می گیرد. این نشان می‌دهد که خانواده‌ها به جای گروه‌هایی از افراد که مستقل از یکدیگر عمل می‌کنند، در سیستم‌هایی کار می‌کنند. بر اساس نظریه سیستم های خانواده، تغییرات در یکی از اعضای خانواده بر تغییرات منبع قابل اعتماد در سایر بخش های خانواده تأثیر می گذارد.

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب

مرکز روانشناسی و مشاوره غرب تهران و ارائه مشاوره به صورت آنلاین

در مشاوره آنلاین خانواده نیز همانند مشاوره خانواده حضوری، زوجین با مشاور خود به راحتی صحبت می کنند و مشکلات و مسائل خود را برطرف می کنند که حتی مزیتی را در بر خواهد داشت که :

مزایای مشاوره آنلاین خانواده در مرکز روانشناسی و مشاوره غرب تهران (اکسیر)

  • معطلی نخواهید داشت.
  • به راحتی در منزل خود صحبت می کنید.
  • هزینه کمتری را پرداخت می کنید.
  • ترافیک و مشکل خودرو نخواهید داشت.
  • روانشناس و مشاور شما اشراف بیشتری به محیط زندگی شما خواهد داشت.

مشاوره خانواده اکسیر

مشاوره ازدواج در مرکز روانشناسی و مشاوره غرب تهران (اکسیر)

امروزه ازدواج امری سخت و مشکل شده است و مشاوران مرکز روانشناسی و مشاوره غرب تهران (اکسیر) در این زمینه می‌توانند در جهت انتخاب درست و منطقی کمک شایانی کنند. ازدواج باعث ایجاد برخی مشکلات جدید می‌شود که مشاوره ازدواج می‌تواند به حل این مشکلات کمک کند. همسران معمولا سعی می کنند از کوتاه ترین مسیر و کمترین زمان که دادن اطلاعات، راهنمایی، توصیه، کنایه، تهدید و ….، به تغییر همسرشان و از بین بردن نقاط ضعف او، اقدام کنند و اینجا همان نقطه ایست که موجب شکاف بیشتر بین همسران و تشدید اختلافات و عمیق شدن نقاط ضعف آنها می شود.

آیا مشاوره خانواده موثر است؟

تحقیقات نشان داده است که مشاوره خانواده و سایر رویکردهای خانواده‌محور، مانند آموزش و برنامه‌های والدین، در موقعیت‌های مختلف مؤثر هستند، از جمله:

  • مشکلات خواب
  • تغذیه
  • دلبستگی در دوران نوزادی
  • بهبودی از کودک آزاری و بی توجهی به کودک

علاوه بر این، خانواده درمانی برای نوجوانان صرف نظر از جنسیت نیز موثر است. نوجوانانی که در جلسات خانواده درمانی کلینیک روانشناسی و مشاوره اکسیر شرکت کرده اند مشکلات رفتاری و اخلاقی کمتری از خود نشان داده اند.

همچنین، والدین گزارش دادند که روش‌های فرزندپروری مؤثرتری را آموختند و رابطه خیلی بهتری با فرزندان خود برقرار کرده اند.

اینستاگرام اکسیر

در طول خانواده درمانی مرکز روانشناسی و مشاوره غرب تهران (اکسیر) چه اتفاقی می افتد؟

در طول یک جلسه خانواده درمانی، درمانگران ممکن است با خانواده به صورت گروهی، فردی یا ترکیبی از این دو صحبت کنند.

یک جلسه درمانی معمولی حدود ۵۰ دقیقه و یک بار در هفته است. ممکن است افراد در ابتدا در مورد نگرانی های خود صحبت کنند و مهم است که اعضای خانواده با درمانگر خود احساس راحتی و اعتواد داشته باشند. تعداد جلسات مشاوره خانواده به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه چرا خانواده به دنبال کمک هستند و آیا اعضای خانواده در طول درمان شرکت می کنند یا خیر.

مشاوره خانواده و سکستراپی

خیلی از مشکلاتی که زوجین با یکدیگر دارند مرتبط با مسائل زناشویی نادرست است که چه آقا چه خانم در خانواده این نکات را رعایت نمی کنند و این باعث شده است تا مشکلات زیادی را برای آن ها بوجود آورد که توصیه می شود حتما از مشاوره سکستراپی برای این مشکل استفاده کنند .

اگر از افراد خانواده ی شما کسی مرده، از مفهوم بعضی چیز‌ها سوءاستفاده می‌شود و یا دچار بیکاری هستید، مشاوره زناشویی به شما یاد می‌دهد که چگونه از عهده این مشکلات بر آیید. شما برخی اوقات به اتفاقات خوشی که در چارچوب زندگی روزمره تان می‌افتد نیاز دارید مثل ورود یک بچه جدید در خانواده.


مقاله مرتبط: مرکز مشاوره خانواده

مقاله مرتبط: بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهران

مقاله مرتبط: کارهایی که زوج های خوشبخت انجام می دهند

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره خوب غرب تهران


نشانه های زوج های موفق:

  • انتظاراتشان را از یکدیگر صریحا بیان می‌کنند.
  • هوییتشان را حفظ می‌کنند.
  • یکدیگر را در راس امور قرار می‌دهند.
  • یاد می‌گیرند تا به خوبی مشکلاتشان را حل کنند.
  • به خوبی از یکدیگر لذت می‌برند.
  • با یکدیگر رشد می‌کنند.
  • به طورکارآمد و عملی رابطه خود را حفظ می‌کنند.

مرکز روانشناسی اکسیر خدمات روانشناختی خود را توسط متخصصین مجرب در زمینه های مختلف از جمله مشاوره فردی، مشاوره افسردگی، مشاوره اضطراب، مشاوره وسواس و … را به صورت حضوری و غیرحضوری به شما عزیزان ارائه می دهد.

رزرو وقت از مرکز مشاوره خانواده در غرب

Loading...
مشاوره رایگان آنلاین