مشاوره ازدواج آنلاین اکسیر

خدمات مشاوره ازدواج آنلاین مرکز مشاوره اکسیر با هدف کمک رسانی به کسانی است که نمی توانند به صورت حضوری به مراکز مشاوره بروند و یا دسترسی به مراکز مشاوره ندارند؛ انجام می شود.

مشاوره ازدواج آنلاین شامل آموزش مهارت های رفتار با همسر آینده، خانواده همسر، زوج درمانی، شناسایی فرد مناسب و از همه مهم تر اطمینان پیش از ازدواج از یک انتخاب درست است. عوامل زیادی در این امر دخیل هستند که باید هنگام همسریابی و یا حتی دوست یابی قبل ازدواج به آن توجه کرد.

با گسترش اینترنت و تغییرات اساسی در بسیاری از جنبه های خدمات اجتماعی به نظر می رسد دوران تازه ای برای مشاوره، به صورت مشاوره های از راه دور مانند مشاوره تلفنی، مشاوره اینترنتی و مشاوره هایی بر بستر تکنولوژی، بدون حضور در مرکز مشاوره ایجاد شده است.

مشاوره ازدواج آنلاین مرکز روانشناسی اکسیر در شرق و غرب تهران با هدف ایجاد بستری مناسب برای دسترسی آسان برای خدمات مشاوره ای آنلاین ایجاد شده است.

مرکز مشاوره ازدواج


مقاله مرتبط: مرکز مشاوره ازدواج در تهران

مقاله مرتبط: بهترین مرکز مشاوره ازدواج در تهران


مشاوره آنلاین چیست؟

مشاوره آنلاین ارائه خدمات مشاوره ای حرفه ای به مراجعان از طریق اینترنت می باشد. بعضی مراجعین از مشاوره اینترنتی در کنار مشاوره سنتی (ملاقات حضوری در کلینیک) استفاده می کنند و بعضی به عنوان جایگزینی برای آن.

  • مشاوره آنلاین روش دسترسی به متخصصان برای افراد پرمشغله ای است که برایشان حضور در جلسات مشاوره به دلیل ساعات کاری میسر نیست.
  • دانشجویان و هموطنان مقیم کشورهای دیگر که نیازمند دریافت خدمات مشاوره ای توسط متخصصی با فرهنگ ملی خود هستند.
  • افرادی که ناتوانی جسمانی برای جابجایی بین شهری دارند.
  • افراد ساکن روستاها یا شهرهای کوچک که دسترسی به متخصصین محلی ندارند.

مشاوره آنلاین روشی در دسترس و سهل می باشد. تنها کافی ست دستیابی به یک کامپیوتر و اینترنتی با سرعت متوسط وجود داشته باشد.

روانشناسی آنلاین برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعات نشان می دهند، روانشناسی آنلاین برای افرادی که دچار مشکلات مرتبط با احساسات، افکار و اختلالات رفتاری مانند اختلال استرس پس از ضربه، اختلال هراس، اضطراب و سایر اختلالات استرسی هستند، بسیار مناسب است. به اعتقاد سولر، روانشناسی آنلاین برای درمان جویان مبتلا به اختلالات شخصیتی (به عنوان مثال شخصیت اجتنابی) نیز بسیار مناسب و مفید است.

اگر به دنبال متخصصین با تجربه در زمینه مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، مشکلات جنسی و زناشویی، مشاوره فردی و … می گردید حتما به مرکز روانشناسی اکسیر مراجعه نمایید. اکسیر تمام خدمان خود را به کسانی که تحت پوشش بیمه بانک های طرف قرارداد اکسیر هستند رایگان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کیلیک کنید.

مشاوره آنلاین اکسیر

اهمیت مشاوره ازدواج آنلاین

در دوره مدرن، با توجه به پیچیدگی روابط و حذف تدریجی ازدواج‌های سنتی، روز به‌ روز نیاز به مشاوره ازدواج یا در واقع مشاوره پیش از ازدواج بیشتر احساس می‌شود. مشاوره ازدواج به دو صورت وجود دارد: مشاوره‌های آموزشی یا آموزش پیش از ازدواج.


مقاله مرتبط: مشاوره آنلاین رایگان


مشاور ازدواج در مشاوره ازدواج آنلاین چه کار می کند؟

  •  روشن ساختن ملاک هایی که برای داشتن یک انتخاب مناسب در ازدواج ضروری هستند.
  • بررسی آمادگی طرفین برای ازدواج.
  • بررسی تطابق و تناسب شخصیتی طرفین در ازدواج.

در مشاوره های پیش از ازدواج معمولاً خلق و خو و شخصیت دو طرف مورد بررسی قرار می گیرد و مشخص می شود این دو نفر تا چه اندازه از این نظر با هم هماهنگ و همسان هستند.

تفاوت در سن، تحصیل و فرهنگ با آموزش، مدیریت می شود اما تفاوت های شخصیتی و خلقی معنادار با هیچ آموزشی مدیریت نمی شود.

از طرفی مشاور ازدواج بررسی می کند که دو طرف به رشد عقلی و جسمی ازدواج است رسیده اند یا نه.

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب

 

مشاوره زناشویی در مشاوره ازدواج آنلاین

مشاوره زناشویی به برطرف کردن تمام مشکلات بین زن و شوهرها می پردازد. همه افراد با یکدیگر تفاوت و اختلاف نظر دارند اینکه افراد بتوانند با وجود این اختلافات با هم همکاری و همدلی داشته باشند و مشکلات زندگی خود را برطرف کنند؛ جز اصلی رضایت از زندگی است. یعنی رابطه زناشویی وقتی مجهز به همکاری و همدردی باشد، سخت ترین اختلاف نظرها هم قابل حل است.

ما به نوعی با یاد گرفتن بعضی راهکارها از مشاوره زناشویی در مرکز مشاوره خانواده ، خود می توانیم زندگی خود را در مقابل مشکلات واکسینه کنیم. خود کلمه زناشویی در بر گیرنده معنی های زیادی است چون زناشویی به زمان بعد از عقد رسمی زوجین تا آخر عمر گفته می شود.

اگر به دنبال مشاوره زناشویی خوب می گردید، مرکز مشاوره و روانشناسی اکسیر با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه کمک به شما عزیزان می باشد. خدمات مشاوره زناشویی به صورت حضوری و مشاوره زناشویی آنلاین ارائه می شود.

مشاوره زناشویی آنلاین مانند مشاوره حضوری است. همان متخصصی که به شما به صورت حضوری مشاوره می دهد در مشاوره زناشویی آنلاین هم خدمات مشاوره ای ارائه می دهد.

مشاوره خانواده اکسیر

چرا مشاوره پیش از ازدواج 

  • رو به رو شدن با مسائل

زوج هایی که در این مشاوره حضور می یابند فرصت این را دارند که در مورد مسائلی که افراد متاهل با آن درگیرند و اغلب منجر به طلاق شان می شود،‌ صحبت کنند. این نوع مشاوره به شما کمک می کند قبل از اینکه در زندگی درگیر مسئله مهمی شوید، درباره آن صحبت کرده و نظرات یکدیگر را بدانید.

  • مزایای مشاوره ازدواج

تمام زوج هایی که حتی به نظر می رسد که هیچ مشکلی ندارند نیز می توانند از مزایای این مشاوره بهره ببرند. هیچ ازدواجی کامل و بدون مشکل نخواهد بود اما این نوع مشاوره به شما یاد خواهد داد که حتی در سختی ها عشق خود را زنده نگه دارید. مشاوره به شما خواهد آموخت که چگونه با سازش و فعالیت با شخصی دیگر باعث خوشبختی و خوشحالی خود شوید.

  • ارتباط موثر

یکی از جنبه های مهم هر ازدواج ارتباط موثر است. وقتی که زوجی صحبت و مراقب کردن را متوقف کنند، ازدواج از هم می پاشد. مشاوره می تواند به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه به یک شنونده خوب باشید و از طریق آن نیازها و خواسته های طرف مقابل تان را درک خواهید کرد. در این درمان زوج ها یاد می گیرند چگونه با هم صحبت کرده و احساسات خود را ابراز کنند به طوری که به رابطه آسیب نرسانند. اولین گام در جلسات مشاوره رسیدن به ارتباط موثر است.

اینستاگرام اکسیر

  • بررسی مسائل مالی

اطلاع در مورد عادات خرج همسر خود قبل از ازدواج می تواند از بحث های مالی بعد از ازدواج جلوگیری کند.

  • کشف مسأله جدید

مشاوره پیش از ازدواج به شما این امکان را می دهد که در مورد مسائلی که در گفتگوهای روزمره راجع به آن صحبت نمی کنید، مانند مسائل جنسی، تجربیات آسیب زا و انتظارات خود صحبت کنید. بیشتر مواقع ما فکر می کنیم که همسرمان را به خوبی می شناسیم اما گاهی در مورد تجربیات آسیب زای گذشته و انتظارات او از ازدواج چیزی نمی دانیم.

  • پیشگیری از طلاق

یکی از مهم ترین دلایل انجام مشاوره قبل از ازدواج، جلوگیری از طلاق است. مشاوره قبل ازدواج باعث افزایش شادی شما در ازدواج خواهد شد چرا که با شناسایی ترس ها، ارزش ها، باورها، نیازها، و خواسته خود یاد می گیرید که چگونه با وجود آنها با شریک خود ارتباط برقرار کنید.

مشاوره رایگان آنلاین