عاشق کردن دخترها

هیچ فرمول جادویی برای درمان قلب شکسته نیست و همین طور هیچ فرمول جادویی برای عاشق کردن دخترها وجود ندارد. برخلاف آنچه که دیگران فکر می‌کنند، درک دختران کار دشواری نیست، مخصوصاً اگر بخواهید قلب آن‌ها را تصاحب کنید. در ادامه نحوه عاشق کردن دخترها را به شما آوزش می‌دهیم.به وسیله موارد زیر به راحتی می‌توانید دختری را عاشق خود کنید.

مرکز روانشناسی اکسیر خدمات روانشناختی خود را توسط متخصصین مجرب در زمینه های مختلف از جمله مشاوره کودک، مشاوره فردی، مشاوره افسردگی، مشاوره اضطراب، مشاوره وسواس و … را به صورت حضوری و غیرحضوری به شما عزیزان ارائه می دهد.

مشاوره آنلاین اکسیر

راه‌های عاشق کردن دخترها

خوب گوش دهید

برای عاشق کردن دخترها باید خوب گوش کنید. دخترها مردی را دوست دارند که به صحبت‌ها و مشکلاتشان گوش دهد، وقتی شما شنونده خوبی باشید و بگذارید او حرف بزند یک قدم از بقیه پسرها جلوتر خواهید بود. مطمئن شوید او را مجبور به تصمیم گیری نمی‌کنید. او فقط می‌خواهد شما گوش دهید تا بتواند با آن مشکل کنار آید. اگر نظر شما را خواست حتماً به او بگویید. فقط مطمئن شوید که به او فشار نمی‌آورید.

ثابت کنید که دوست خوبی هستید

روابط عالی همیشه از دوستی‌های خوب شروع می‌شود. به او ثابت کنید که نیت شما خالص است و رابطه عاشقانه با او، تنها هدف نهایی شما نیست. شما به خاطره او حضور دارید اگر نیاز داشت به کسی تکیه کند.

دنیای او را بشناسید

با شناخت و ملاقات دوستان او، تلاش کنید جزئی از دنیای او شوید؛ اما این کار را به دلیل اینکه می‌خواهید او را تحت تأثیر قرار دهید انجام ندهید. شما باید تمایل واقعی داشته باشید تا جزئی از حلقه اجتماعی او شوید، به خصوص اگر همان سرگرمی‌ها و علائق را داشته باشید.

با این حال، اگر فکر می‌کنید که از دو دنیای متفاوت هستید، او را مجبور نکنید و فقط با خودتان صادق باشید. کارهای دیگری هم هست که می‌توانید انجام دهید تا توجه او را جلب کنید.

محدودیت‌های خود را بشناسید

برای عاشق کردن دخترها نباید آن‌ها را محدود کنید. مهم‌ترین چیزی که باید در اینجا به خاطر بسپارید این است: احساس شما نسبت به او به شما حق نمی‌دهد که او را مجبور کنید که مثل شما باشد. شما باید همیشه او را به عنوان فردی که شایسته عشق و احترام است ببینید به جای دیدن او به عنوان یک شی که متعلق به شما است.

اینستاگرام اکسیر

از او تعریف کنید

یک راه حل ساده برای عاشق کردن دخترها تعریف از آنهاست. از ظاهرش تعریف کنید و با این روش، راه به دست آوردن قلب او را برای خود آسان‌تر کنید. البته تعریف شما باید واقعاً صمیمانه و صادقانه باشد. کاری نکنید که به نظر برسد تا به حال آن حرف را که به ۱۰۰ دختر دیگر هم زده‌اید.


مقاله مرتبط: ایجاد یک قرار فراموش نشدنی برای خانم ها

مقاله مرتبط: چگونه پسری را عاشق خود کنیم؟

مقاله مرتبط: رابطه عاطفی و عاشقانه


از او قدردانی کنید

کاری کنید احساس کند که وجود او و حضور او در زندگی شما یک موهبت الهی است. از او تقدیر کنید که چه کسی و چه چیزی است و در نهایت، باعث می‌شود که او بفهمد که چقدر ارزشمند است – به عنوان یک فرد و یک زن.

معرفی روش عاشق کردن دخترها

به او احساس امنیت دهید

اگر می‌خواهید دختری از شما خوشش بیاید، باید سعی کنید در حضور شما احساس امنیت کند. از همان اول نشان دهید که قابل اعتماد هستید و از او مراقبت می‌کنید. به یاد داشته باشید که این اولین احساسی است که او درباره شما خواهد داشت، پس کاری نکنید و چیزی نگویید که اعتماد او از بین برود.

با شوخ طبعی قلبش را تصاحب کنید

اگر در این زمینه خوب نیستید، سعی خودتان را بکنید که او را بخندانید. اگر شـما شوخ طبع باشید، نه تنها احساس صمیمیت بیشتری را به او منتقل می‌کنید بلکه راه را برای مکالمه‌ای مؤثرتر نیز باز خواهید گذاشت.

کاری کنید احساس زیبایی ظاهری و باطنی داشته باشد

کاری کنید که احساس کند زیباترین روح در جهان را دارد. به او یادآور شوید که مهم نیست که او فکر می‌کند چقدر زشت و دوست نداشتنی است. کسی در بیرون است که فکر می‌کند او زیباترین و جذاب‌ترین فرد در جهان است.

هرگز به او دروغ نگویید و تظاهر نکنید

هیچ وقت اعتماد او را با تظاهر به شخصی که نیستید، از بین نبرید. وقتی خودتان باشید بهترین راه است که به او نشان دهید که قصد و نیت شما خوب و خالص است.


مقاله مرتبط: دلایل اهمیت ظاهر در رابطه


به ظاهر خود دقت کنید

یک راهنمایی دیگر برای اینکه دختری را جذب خود کنید این است که به ظاهر خود برسید. صورت خود را اصلاح کرده و موهایتان را کوتاه کنید؛ این کارها می‌توانند شروع خوبی باشند. دختران متوجه بهداشت شخصی و خوب اصلاح کردن می‌شوند. پس برای اینکه بهترین ظاهر خود را، حتی در روزهایی که لباس معمولی می‌پوشید، حفظ کنید، باید تلاش بیشتری به خرج دهید.

انتظار زنان از مردان

شناخت روحیه زن از طرف مرد یکی از عوامل مهم تفاهم و ایجاد خوشبختی در زندگی زناشوئی است که رعایت آن از طرف مرد می تواند به یک زندگی موفق همراه با آرامش کمک کند و باعث فراهم آمدن رضایت بیشتری در روابط زناشویی و سبب افزایش عشق زن به زندگی گردد که مهمترین آن عبارتند از:

داشتن اعتماد به نفس و حرکات مردانه

در مشاوره خانواده و زناشویی معمولا از صفات مهم زنان نیاز به قدرت مردانه می باشد،زنان در جستجوی مردانی هستند که بتوانند به او اتکاء نمایدند. مردانی که در برخوردهای اجتماعی ضعیف عمل می کنند، برای آن ها جذاب نیستند یکی از علل توجه خانم ها به مردان قد بلند و تنومند بخاطر همین است، زیرا قدرت را در او احساس می نمایند و دیگر آنکه همان طور که مردان به زنانی که فاقد ظرافت زنانگی باشند، تمایل نشان نمی دهند زنان نیز از مردانی که از خشونت و حس رفتار مردانگی کم بهره باشند گریزانند. درست است که زن تا حدودی از خشونت و رفتار جدی مرد لذت می برد و در ارضای تمایلات جنسی و روحی او تاثیر می گذارد. اما اینکه فکر کنید هر چقدر در مقابل همسر کرنش کنید و امور و اقتدار زندگی را به دست او بسپارید باعث رضایت وی می شود تفکر اشتباهی است.

یکی از علت هایی که در روابط زناشوئی زنان مسلط بر مردان می گردند و در چنین حالاتی حس خشونت و تهاجم به مرد دست میدهد ، می تواند عصبانیت و نفرت زن از داشتن همسر بی اراده و ضعیف باشد. در ظاهر شاید زنان از مدیریت و بر کرسی نشاندن حرف خود لذت ببرند، اما در باطن مقاومت مرد و برخوردهای جدی از طرف او را دارند. در مجموع زنان از اقتدار و رفتارهای مردانه همسر خود به طوری که افراطی و خشونت گرا نباشد لذت می برند.

نشان دادن توجه در هنگام ابراز احساسات

در نظر بگیرد برای خرید لباس با همسر خود همراه شده اید، اما او را رها کنید و در گوشه ای از پنجره به بیرون نگاه کنید، بگویید هر چی دوست داری بخر، و در مقابل نظر سنجی او که آیا لباس به من میاد؟ با بی تفاوتی بگویید هرچه خودت دوست داری!

با این تفکر رضایت همسر شما جلب نمی شود زیرا فقط تامین پول دلیل بر رضایت او نیست.

وقتی همسرتان راجع به موضوعی و یا اتفاقی با هیجان حرف می زند شما نیز سعی کنید با لذت و هیجان گوش فرادهید و با او همگام گردید. این عمل از نطر روانی او را ارضاء می کند و احساس می کند که برای شما مهم است و او را درک می کنید.

حمایت و توجه لازم در هنگام ناراحتی یا بیماری

زنان از همسران خود انتظار همکاری و توجه در هنگامی دارند که دچار بیماری و ناراحتی شده اند. عدم توجه در این موارد می تواند بسیار خطرناک باشد و این تفکر را در او القاء نماید که مرد واقعا وی را دوست ندارد و فقط وجودش را تنها برای کار، خانه و نیازهای خویش می خواهد.

رعایت شئون و عدم توجه به زنان دیگر

معمولا زنان از توانایی همسرشان در شیطنت و مورد توجه بودن او از نظر دیگران زنان تا حدی لذت می برند، اما توجه طلبی افراطی مرد باعث می شود زن احساس خطر کند. همین مسله چه بسا موجب آشفتگی شدید در او شده و کانون خانواده متشنج شود. زیرا فکر خیانت مانند مالیخولیا وجود او را از درون می خراشد.

عدم توهین و برخورد فیزیکی

گفتیم که زنان از رفتار مردانه لذت می برند، ولی اگر این رفتار منجر به توهین و برخورد فیزیکی شود می تواند آثار بسیار مخربی بدنبال داشته باشد.

از بدترین خاطرات زنان در زندگی شاید همین توهین و تنبیه های بدنی باشد، هر چند برای حفظ آبرو ممکن است تحمل کنند، اما به شدت از نظر روحی – روانی دچار آسیب می گردند و آثار آن در زندگی مشترک کاملا تاثیر می گذارد.

مرکز روانشناسی اکسیر تمام خدمات خود از جمله مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره جنسی و … را به افرادی که تحت پوشش بیمه بانک های طرف قرارداد اکسیر هستند رایگان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

خرید هدیه و ابراز علاقه مستقیم و تشکر از زحمات

با دادن یک هدیه، هرچند کوچک از صمیم قلب می توانید همسرتان را امیدوار به این نکته کنید که شما او را دوست دارید و برای او ارزش قائلید. در خلوت خود با گفتن ” دوست دارم و بوسیدن ” او را شاد کنید.

سعی کنید خاطرات اوایل آشنایی را فراموش نکنید، و گاه گداری بازگو کنید . وقتی همسرتان از سرکار می آید و احساس خستگی می کند یا از امور منزل گلایه می کند، یقین داشته باشید بیش از خستگی نیاز به درک شدن از سوی شما دارد. و با تشکری ساده و کمک در امور و بردن او به یک گردش کوتاه، لذت و آرامش غیر قابل وصفی را برایش فراهم کرده اید.

همیشه به طور مستقیم از همسرتان تشکر کنید و به او بگویید چقدر دوستش دارید و اینکه قدر زحماتش را می دانید. هرگز از بیان احساسات محبت آمیز خود واهمه نداشته باشید و خجالت نکشید. اگر شما مستقیما دوست داشتن خود و قدردانی تان را ابراز نکنید، او چگونه پی به اندیشه شما ببرد؟! پس همیشه در گفتن سخنان محبت آمیز به همسرتان دست و دل باز باشید.

توجه به فعالیت ها و روابط همسر

این نوع توجه شما به همسرتان نشانه علاقه شما به او تلقی می گردد، وقتی همسرتان در فکر انجام کاری است در کمک و ایجاد انگیزه در او گام بردارید و سعی کنید مشاور خوبی برای او باشید. حتما هنگامی که در کنارتان هست از او در مورد رضایت و چگونگی پیشرفت کارهایش سوال نمایید، و بطورمستقیم به او بگویید علاقمند به امور او هستید.

ویژگی های عشق واقعی بی قید و شرط

توجه به روابط زناشوئی

در زندگی زناشویی هر چیزی در جایگاه خود از اهمیت به سزائی برخوردار است. متاسفانه بر اثر شرم جنسی معمولا زنان بیشتر از مردان از نظر ارضاء جنسی محروم می گردند و این مسئله را بخاطر شرم زنانه بیان نمی کنند و مردان کمتر به ارضای همسر توجه می نمایند در صورتی که این نیاز بسیار طبیعی و دو طرفه است.

و عدم ارضاء جنسی می تواند زمینه بهانه جویی های بی دلیل همسر گردد که حتی خود زن به خاطر یکنواختی این مسئله ممکن است متوجه این موضوع نگردد.

پس لازم است تمایلات و حالات ارضاء همسر را شناخت، زیرا حالات ارضاء جنسی زنان متفاوت است و با کمی دقت و گوش دادن و توجه به حرکات و حرف های او در هنگام اعمال زناشویی و گفتگوهای خصوصی با همسر می توان به چگونگی حالات ارضاء او پی برد. معمولا زنان بطور مستقیم و گاه غیر مستقیم علائق جنسی خویش را بیان می نمایند.

متاسفانه مردان بر اثر ناآگاهی و یا توجه مفرط به ارضاء خود توجهی به علائق همسر نمی نمایند.

کارشناسان معتقدند که ارضاء صحیح جنسی باعث شادابی و ایجاد میل به زندگی در زوجین می گردد. زنان از مردان مودب همراه با شیطنت جنسی خوششان می آید، یعنی در عین حال که مرد مودب و موقر و وفادار به همسر می باشد جذبه و شیطنت جنسی داشته باشد.

هیچ گاه جذابیت های جسمانی زنان دیگر را به رخ او نکشید و او را با دیگر زنان مقایسه نکنید. زنان نسبت به نظرات جنسی مردان حساس می باشند و بیان این که از سکس با او لذت نمی برید و یا اعضای بدن او زیبایی لازم را ندارد می تواند باعث افسردگی او گردد. شاید این موضوع را هیچ گاه بیان نکیند، اما همیشه در مقابل شما احساس حقارت می کند و در هنگام سکس با شما آن حرف در زهنش تداعی شود، حتی اگر یکبار گفته باشید و شما خودتان آنرا به یاد نیاورید.

رسیدگی به ظاهر و موقعیت اجتماعی و بهداشت عمومی

نوع پوشش و ظاهر و رفتارهای اجتماعی مناسب نه تنها برای پیشرفت یک مرد در اجتماع ضروری است، بلکه مایه مسرت و مباهات همسر نیز می گردد.

رفتارهای آمرانه و متین و نگاه های جدی مرد برای زنان لذت بخش است و در مجموع زنان به مردان شیک پوش و جدی علاقه مند هستند.

مردان باید بدانند رعایت بهداشت عمومی بسیار مهم است، خصوصاً بهداشت دهان و اصلاح موهای زائد بدن.

برای یک زندگی فقط خوب بودن کافی نیست، بلکه یک مرد باید آموزه های زندگی اجتماعی از قبیل روابط جنسی و درک همسر را نیز بداند.

چطور بفهمید دختری به شما علاقه دارد؟

آیا تا به حال در قراری بوده اید که فکر می کردید همه چیز به خوبی پیش می رود تا زمانی که فهمیدید او از شما خوشش نمی آید؟

اولا، در مورد اینکه او چه احساسی دارد، فرضیه سازی نکنید. فقط به این دلیل که شما جذب او شده اید و گفتگوی خوبی با هم داشته اید به این معنا نیست که او هم همین احساس را دارد! اگر او از شما سؤال می پرسد و علاقه کلی نشان می دهد، این به معنای جذب شدن به شما نیست. واقعا اهمیت دارد که به نشانه های دیگر توجه شود. گاهی به سختی می توان ذهن زنان را خواند، اما زمانی که به شما علاقه مند شوند، نشانه هایی در آنها قابل مشاهده است.

او به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با شما خواهد بود.

بین پرسیدن سوالات معمول به خاطر نشان دادن ادب و واقعا کنجکاو بودن تفاوت وجود دارد. اگر یک زن به شما علاقمند باشد، سعی خواهد کرد که از نظر احساسی با شما ارتباط برقرار کند. او می خواهد بداند که در مورد چیزهای مختلف چه احساسی دارید، و فقط علاقه مند به دانستن فیلم و موزیک مورد علاقه شما نیست. اگر او داستان شخصی خود را با شما در میان می گذارد، این موضوع خود نشان دهنده این است که به شما علاقه مند است.

جذب شدن با توجه به جزئیات شروع می شود، صدا، حرکات، تماس چشمی و زبان بدن به طور کلی. بر اساس نوع ارتباطی که با شما برقرار می کند متوجه خواهید شد که به شما جذب شده است یا نه. پس به رفتارش توجه کنید و عکس العمل نشان دهید.

مشارکت کامل در مکالمه و گوش دادن فعال

یک راه خوب برای فهمیدن اینکه آیا او جذب شما شده است یا خیر، فقط این نیست که او به جک های شما از روی ادب می خندد، بلکه این است که آیا او در مکالمه مشارکت دارد و خوب گوش می دهد یا نه. اگر او دائم اطراف اتاق را نگاه می کند یا به لیوان خود نگاه می کند و یا در مورد غذایش اظهار نظر می کند، نشان دهنده این است که او از شما خوشش نیامده است. از سوی دیگر، اگر او سؤال های زیادی را مطرح کند، به طور کامل با شما در مکالمه مشارکت دارد و حتی صدای شما و یا حرکات شما را تقلید می کند، نشان دهنده این است که او از شما خوشش آمده است. تحقیقات نشان داده است که وقتی دو نفر جذب یکدیگر می شوند برای نشان دادن علاقه خود حرکات یکدیگر را تقلید می کنند.

بلافاصله جواب تماس و پیام های شما را می دهد

یکی از نشانه های مطمئن جذب شدن او این است که فورا به تماس ها و پیغام های شما پاسخ می دهد و یا اگر تماس نتواند به تماس شما پاسخ دهد خودش برای برقراری ارتباط پیش قدم می شود. اگر او علاقه مند به شما نباشد ساعت ها یا حتی روزها طول می کشد که تماس شما را با پیامی پاسخ دهد. همچنین اگر او سعی کند که مکالمه را ادامه دهد و فقط به سوال های شما پاسخ ندهد، نشانه دیگری از علاقه او به شما است. اگر زنی علاقه به برقراری رابطه و بیرون رفتن با شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار می دهد. یعنی او یک شماره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفن یا ایمیل شما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمی تونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ “شما هرگز از یک زن علاقمند چنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقعا” سرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمی دونم بتونم بیام یا نه”.

زبان بدن او حرفای زیادی دارد

هنگامی که کسی به شما علاقه مند است در هنگام صحبت به سمت شما خم می شود و حالت دفاعی به خود نمی گیرد (دست به سینه جلوی شما نمی نشیند). تمامی چیزهایی که بین شما وجود دارد، کیف، تلفن یا هر چیز دیگری را برمی دارد. این یک راه عالی برای گفتن این است که او جذب شما شده است یا نه. او می خواهد به صورت فیزیکی به شما نزدیک تر شود.

تمرکز او روی شماست

زنان وقتی جذب یک مرد می شوند، از تماس چشمی با او نمی ترسند. به جای نگاه کردن به حواس پرتی های بیرونی، او روی شما تمرکز دارد.

او در مورد آینده صحبت می کند

یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که می توانید با هم انجام دهید اشتیاق نشان می دهد. درواقع او اغلب چیزی شبیه این می گوید: “وای… تو هم از بولینگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم.” اگر او چنین عمل نمود، به طور حتم به شما علاقه مند شده است.

توجه کردن به کوچک ترین تغییرات ظاهری

وقتی کسی کوچک ترین تغییراتی را در چهره، مدل مو، رنگ مو، لباس یا به طور کلی در ظاهر شما متوجه شد و آن را به زبان آورد، شک نکنید که به شما علاقه مند شده. انسان ها وقتی از کسی خوششان بیاید به ریزترین جزئیات مربوط به وی هم حساس شده و توجه می کنند. از همین موضوع هم برای آغاز نمودن مکالمه بهره می گیرند.

بی قرار شدن

یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن دختران, بی قراری آن ها می باشد. اگر مشاهده می کنید دختری در مواجه با شما تنها این حالت را پیدا می کند, احتمالا به شما علاقه مند شده است.

او همگام با شما است

ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می زند، یا “تصادفی” به شما برخورد می کند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و برای این است که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینجا است که بسیاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابراین اگر زنی مکررا شروع به قرار گرفتن سر راه شما نمود، احتمال اینکه (صد در صد نیست) او این کار را عمدا” انجام می دهد زیاد است.

مرکز روانشناسی اکسیر خدمات روانشناختی خود را توسط  متخصصین مجرب در زمینه های مختلف از جمله  مشاوره فردی، مشاوره افسردگی، مشاوره اضطراب، مشاوره وسواس و … را به صورت حضوری و غیرحضوری به شما عزیزان ارائه می دهد.

منبع: سایت inspiringtips و متخصصین اکسیر

گرفتن وقت مشاوره برای ازدواج

Loading...

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب