ایجاد قرار فراموش نشدنی

اگر می خواهید قرار فراموش نشدنی برای فرد مورد علاقه تان ایجاد کنید باید بدانید که خانم ها از چه چیزهایی خوششان می آید و از چه ویژگی هایی بیزار هستند. در اینجا درباره هر دوی این ها بحث شده است.

ویزگی های قرار فراموش نشدنی

او را غافلگیر کنید

هیچ چیز برای یک زن جذاب تر از این نیست که شریک زندگی اش بدون اینکه چیزی به او بگوید و سوالی بپرسد، یک قرار شگفت انگیز برایش بسازد. اکثر زنان دوست دارند هر چند وقت یک بار غافلگیر شوند و به مردشان اجازه می دهند کنترل ایجاد این فضای عالی را بدست گیرد.

ایجاد تجربه جدید

به جای اینکه برای او گل و هدیه بخرید، یک تجربه جدید برایش ایجاد کنید. اشتباه نکنید، هدیه و گل شگفت انگیز است (و تعداد بسیار کمی از زنان آنها را دوست ندارند)، اما اجازه می دهد آنها فقط بخشی از تجربه باشند. اگر می دانید چیز خاصی است که دوست دارد آن را تجربه کند و او را هیجان زده می کند، آن را برایش ایجاد کنید. این می تواند به معنای هر تجربه ای باشد که با هم از آن لذت می برید، مانند رفتن به یک نمایشگاه خاص یا دیدن یک منظره خاص باشد.


مقاله مرتبط: هدیه چی بخریم؟


توجه کامل خود را به او بدهید

وقتی که با او هستید، با توجه کامل به او، بگذارید احساس خاص بودن کند. حواس تان با افکار، افراد دیگر و موبایل تان پرت نشود. بگذارید احساس کند که او تنها کسی است که شما به آن فکر می کنید و کسی که می خواهید این لحظه را با او به اشتراک بگذارید.

از حضور او در زندگی خود سپاسگزار باشید

حتی اگر برای او هدیه می گیرید و بهترین فضا را برای او فراهم می کنید، از اینکه او زن شگفت انگیزی است، از او تشکر کنید. تصور کنید چه احساس خوبی به او دست می دهد وقتی از حضور او در زندگی تان تشکر کنید. این یک واقعیت تاسف برانگیز است که فراموش می کنید از شریک زندگی خود قدرانی کنیم. این باعث می شود که او بیشتر شما را دوست بدارد و به شما وفادار باشد و همین حس را نیز به شما منتقل کند. نمایش قدردانی واقعی به او باعث خواهد شد که فضای ویژه ای بین شما دو نفر ایجاد شود و این روز نیز به یک روز شگفت انگیز تبدیل خواهد شد که او سال ها به یاد خواهد آورد.

این خصوصیات را تقویت کنید

زنان مردانی با این ویژگی ها را دوست دارند:

 مهربان

زنان مردان مهربان را به عنوان بهترین دوست برای خود در نظر می گیرند و در ذهن خود مردان مهربان را همراه خوب زندگی شان می دانند.

 شنونده خوب

زنان همیشه به دنبال یک شنونده خوب برای گوش دادن به حرفهایشان هستند که اگر مردی این خصلت خود را ثابت کند حتما همسر آینده او از زندگی در کنار او لذت خواهد برد.

قرار فراموش نشدنی برای خانم ها

باهوش

مردان باهوش، توجه زنان را بسیار به خود جلب می کنند. هرگز زنان نمی توانند به مردانی که از هوش خود استفاده نمی کنند اعتماد کنند.

اعتماد به نفس

زنان مردانی را که اعتماد به نفس دارند را دوست دارند چرا که مردی که از خود مطمئن باشد برای یک زن قابل اطمینان تر و تکیه گاهی خوب به شمار می رود.

 تعادل

مردانی که تعادل رفتاری دارند بیشتر مورد توجه زنان قرار می گیرند

 طبع طنز

مردانی که خندان و شاد هستند و البته با حرف های مناسب و طنز خود دیگران را به خنده می اندازند جای بیشتری در قلب زنان خواهند داشت.

زنان از این مردان بیزارند

مردان بچه صفت

این قبیل مردان، نه آینده نگر ند و نه مسئولیت پذیر، به صورت روزمره گذران عمر می کنند و خلاقیت و ابتکاری ندارند و نسبت به خانواده بی خیال و بی توجهند. این مردان حاضر نیستند ضعف های خود را بپذیرند و وقتی به آنها اعتراض می شود یا از آنها خواسته می شود که خود را تغییر دهند، مثل بچه ها با عصبانیت می گویند: « همینه که هست».

مردانی که بیش از حد در کار خود غرقند

بله زنان عاشق مردان آینده نگر، مسئولیت پذیر و خلاقند، اما نمی خواهند شریک زندگی آنها ۲۴ ساعت در کار خارج از خانه خود، غرق و نسبت به همسرش بی تفاوت باشد یا او را فراموش کند. زنان دلگیر می شوند از این که شوهرشان به دغدغه های و سلامت روح و روان آنها بی توجه باشد؛ یعنی از مردانی که تمام فکر و ذکرشان معطوف به کارشان است خوششان نمی آید.

مردان قابل پیش‌بینی

زن‌ها واقعاً از مردان قابل پیش بینی که هیچ وقت کار متفاوتی انجام نمی دهند بدشان می آید. آنها عاشق مردانی هستند که سرشار از سورپرایزهای عالی اند.

مردان زخمی

اگر تازه در عشقی شکست خورده اید یا از دادگاه طلاق برگشته اید در پی جلب هیچ زنی نباشید. بگذارید زخم های تان التیام پیدا کند، آن گاه در پی این کار بروید؛ یعنی وقتی که همه چیز را فراموش کردید و خود را بازیافتید.


مقاله مرتبط: انتظار زنان از مردان


مردان ساده لوح

مردی که راه و رسم برخورد با زن ها را بلد نیست، با آنها با احترام رفتار نمی کند و آنها را دست کم می گیرد، مثل دوستان مرد خودش با آنها رفتار می کند و رفتارش با یک زن، لطیف و متناسب با روحیات او نیست، زن ها را فراری می دهد.

نرسیدن به خود

با اینکه ظاهر همه چیز نیست اما زن جذب مردانی که به خود نمی رسند، موهای شان ژولیده است، بوی عرق می دهند، ناخن‌های شان بلند شده، دهان شان بو می دهد و لباس های چروک می پوشند نمی شوند. علاوه بر این، متناسب نگه نداشتن اندام تان به خانم ها نشان می دهد که احترامی برای خودتان قائل نیستید و هیچ انگیزه و نظمی در زندگی ندارید.

مردانی که تعادل روانی ندارند

این مردان، گاهی زن خود را به عرش می برند و او را بی همتا می خوانند و گاهی به او اتهاماتی وارد می کنند که او را به فرش می آورد. و نیز گاهی از او دوری می جوید؛ نه غم های خود را با او در میان می گذارد و نه کمک می کند طرف مقابل عیب های خود را بر طرف نماید. زنان ممکن است برای مدتی این وضعیت را تحمل کنند؛ اما اگر از اصلاح شوهر خود نا امید شوند، خود را از این وضعیت خلاص خواهند کرد. بویژه اگر احساس کنند که صبوریشان نادیده گرفته می شود و از آن قدردانی نمی شود.

مردان همیشه در سفر

زنان از این که گاهی شوهرشان گاهی به سفر می روند چندان ناراضی نیستند؛ چون این امر باعث می شود بیشتر قدر یکدیگر را بدانند و به این طریق، علاقه بین آنها بیشتر می شود.

مردان تعهد ناپذیر

مردانی که ازهمه لحاظ کامل هستند فقط یک نقص دارند؛ نمی خواهند برای یک زندگی پایدار تعهد بدهند. زنان از این قبیل مردان به شدت نفرت دارند؛ زیرا زنان، حتی اگر اعتراف نکنند، بجز تشکیل خانواده با مردی که دوستش دارند به چیز دیگری اهمیت نمی دهند.

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب