راه‌های عاشق کردن پسرها

برای عاشق کردن پسرها نکاتی وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها پسرها جذب شما می‌شوند. در کل پسرها مستعدتر هستند برای اینکه جذب یک نفر شوند.

 

مرکز روانشناسی اکسیر خدمات روانشناختی خود را توسط متخصصین مجرب در زمینه های مختلف از جمله مشاوره کودک، مشاوره فردی، مشاوره افسردگی، مشاوره اضطراب، مشاوره وسواس و … را به صورت حضوری و غیرحضوری به شما عزیزان ارائه می دهد.

مشاوره آنلاین اکسیر

روش عاشق کردن پسرها

خودتان باشید

قبل از اینکه کسی را دوست داشته باشید، باید خودتان را دوست بدارید. با انجام این کار دیگر نمی‌خواهید که مانند شخص دیگری باشید. وقتی خودتان باشید، کسانی که جذب شما می‌شوند به خاطره خودتان است.


مقاله مرتبط: نشانه های واضح عشق او به شما

مقاله مرتبط: رابطه عاطفی و عاشقانه

مقاله مرتبط: دوست داشتن چه نشانه هایی دارد؟


 تماس چشمی برقرار کنید

برای عاشق کردن پسرها تماس چشمی برقرار کنید. علم اثبات کرده است که بین نگاه کردن به چشم‌های یکدیگر و عاشق شدن ارتباط وجود دارد.

تعداد نورون‌های مختص حس بینایی در مغز بیشتر از چهار حس دیگر است، بیش از ۸۰ درصد مواردی که به نوعی وارد بدن می‌شود، از فیلتر چشم‌ها عبور می‌کند. به علاوه چشم‌ها جز آن که دریچه‌ روح هستند، دروازه‌ای به سوی گذرگاه‌های عصبی هستند که ارتباطات عاشقانه را در مغز شکل می‌دهند.


مقاله مرتبط: چگونه دختری را عاشق خود کنیم؟


 فردی دوستانه و سرگرم کننده باشید

هنگامی که شما می‌خواهید کسی را به سمت خود جلب کنید یا به سادگی می‌خواهید دوستان بیشتری داشته باشید باید فردی دوستانه و مهربان باشید. این بدان معناست که شما باید به افراد دیگر اجازه دهید بدانند که برای کمک به آن‌ها در هر زمان که به شما نیاز دارند در دسترس خواهید بود.

موج و جو مثبت ایجاد کنید

شما باید قادر به ایجاد و گسترش امواج مثبت باشید. همچنین احساس خواهید کرد که داشتن ذهنیت و امواج مثبت می‌تواند به شما در جلب توجه کمک کند. وقتی قادر باشید با کسی مثبت باشید، احساس راحتی کرده و بیشتر به او نزدیک می‌شوید.

اینستاگرام اکسیر

متفاوت باشید

خودتان بودن یک روش عالی برای متفاوت بودن است. شاید به نظر برسد که همه مردان تیپ خاصی از دختران را دوست داشته باشند اما این درست نیست.

اگر به خودتان اجازه دهید که متفاوت باشید و با جریان اجتماع پیش نروید، افراد شایسته متوجه آن خواهند شد. آن‌ها عاشق همه تفاوت‌های بی نظیر و منحصر به فرد شما خواهند شد.

عاشق کردن پسرها

زیرک باشید

لازم نیست با هرچه او می‌گوید موافقت کنید. خوب است که چند بحث دوستانه داشته باشید و یکدیگر را به چالش بکشید و اینکه بتوانید باهوش باشید و به سرعت در مورد دیدگاه‌های خود فکر کنید باعث می‌شود که او حتی بیشتر عاشق شما شود.


مقاله مرتبط: ازدواج سالم با مهارت‌های برقراری ارتباط مؤثر

مقاله مرتبط: ازدواج با دختر بزرگتر از پسر


او را خفه نکنید!

شاید وسوسه انگیز باشد که بخواهید هر لحظه بیداری را با او بگذرانید، اما به یاد داشته باشید که همه به تنهایی نیاز دارند. وقتی به پسری آزادی می‌دهید که خودش باشد، این اطمینان را به شما می‌دهد که در آخر به سوی شما باز خواهد گشت. به او نچسبید.

بگذارید او با شما تماس گیرد

اگر می‌خواهید با او حرف بزنید یا باید چیزی به او بگویید، زنگ زدن به او، خیلی هم خوب و طبیعی است! اما گاهی اوقات، یک پسر باید احساس کند که اولین کسی است که اولین حرکت را انجام می‌دهد. پس اگر دارید می‌میرید که به او زنگ بزنید! بگذارید که او سمت شما بیاید. از اینکه با شنیدن صدایش شما خوشحال می‌شوید بیشتر عاشق ما خواهد شد.

مستأصل نباشید

برای عاشق کردن پسرها خود را وابسته شدید به وی نشان ندهید. آرام باشید، فکر نکنید که تمام زندگی شما به این رابطه بستگی دارد. دقت کنید که شبکه حمایتی خود را داشته باشید. بودن با یک فرد شگفت‌انگیز است و داشتن رابطه فوق ‌العاده است؛ اما اگر شما خیلی بیچاره و مستأصل به نظر برسید، این باعث می‌شود که او کاملاً از رابطه دور شود.

انتظارات مردان از زنان چیست؟

یکی از عوامل اصلی زندگی زناشویی موفق شناخت مردان و زنان از یکدیگر است. حال هر چه موضوع بیشتر شکافته شود و زوج درمانی با جدیت بیشتری ادامه یابد نیاز به تفاهم و همبستگی در روابط از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. شناخت انتظار مردان از زنان یکی از عوامل مهم تفاهم و ایجاد خوشبختی در زندگی زناشوئی است که رعایت آن از طرف زن می تواند به یک زندگی موفق همراه با آرامش کمک کند و باعث فراهم آمدن رضایت بیشتری در روابط زناشویی و سبب افزایش عشق مرد به زندگی گردد.

مرکز روانشناسی اکسیر تمام خدمات خود از جمله مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره جنسی و … را به افرادی که تحت پوشش بیمه بانک های طرف قرارداد اکسیر هستند رایگان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انتظارات مردان از زنان

ایجاد آرامش در خانواده

مهمترین مسولیت یک زن می تواند ایجاد آرامش در خانواده باشد. و می توان این کار را به سادگی با مرتب و پاکیزه نگه داشتن خانه حس آرامش را ایجاد کرد، ولی وقتی مرد با چهره ژولیده همسر و خانه بهم ریخته مواجه می گردد بر نیروی منفی او افزوده می شود و زمینه برای جهت تنش ایجاد می گردد.

مدیریت و تنظیم برنامه های اقتصادی

توانایی مدیریت و تنظیم برنامه های اقتصادی خانواده توسط زنان بر هیچ کس پوشیده نیست و زنان اگر بخواهند از این توانایی خود استفاده نمایند از هوش و مدیریت اقتصادی بالایی بر خوردارند. زنان می توانند با درک صحیح از وضع اقتصادی خانواده و تنظیم خرج با در آمد و آموزش فرهنگ پس انداز به مردان و تشویق به سرمایه گذاری مازاد اقتصادی و همچنین انگیزه دادن مردان به آینده روشن تر تاثیر بسزایی در پیشرفت خانواده داشته باشند.

ایجاد روابط محکم عاطفی زناشویی

زنان در گرایش مردان به کانون خانواده می توانند موثر عمل کنند. با تسلی دادن و امیدوار کردن او به آینده و گفتگو درباره برنامه های خود و فرزندان مرد را تشویق به تلاش بیشتر در راستای زندگی کنند تا مردان دچار سردرگمی و افسردگی نشوند.

اهمیت روابط جنسی

از مهمترین انتظارات مردان از زنان مسایل جنسی است، مسایل جنسی از جمله موارد مهم زناشویی است که باید به آن توجه گردد اگر در این مساله دقت کافی نشود عواقب آن بصورت غرولند و بهانه جوی های بی مورد در زندگی مشاهده می شود .جذبه جنسی زن یکی از فاکتورهای کنترل مرد است و توجه به تناسب اندام هم برای سلامتی مهم است و هم در ایجاد جاذبه جنسی دارای اهمیت بسیاری است .

تلاش در تربیت صحیح فرزندان

یکی از انتظارات مردان از زنان که باید مورد توجه زنان قرار گیرد تربیت فرزندان است و بهترین نوع تربیت همراهی دختر با مادر و الگو برداری از اوست و همراهی پسر با پدر و همانند سازی با پدر است . با توجه به اشتغال پدر در خارج خانه و تامین مخارج زندگی مادر می تواند نظارت کاملی بر فرزندان در محیط داخل و خارج خانه داشته باشد و در دوست یابی و درک صحیح مسائل زندگی به فرزندان کمک نماید. البته بدون شک والدین هر دو باید خود را در قبال سرنوشت فرزندان خود مسئول بدانند در غیر اینصورت عواقب تربیت ناصحیح آنها گریبان گیر والدین می گردد.

منبع: سایت powerofpositivity و متخصصین اکسیر

 

رزرو وقت مشاوره

Loading...

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب