تست سنجش میزان هات بودن

تست آنلاین میزان هات بودن در رابطه جنسی به مردان و زنان کمک می کند تا بتوانند متوجه بشوند که مشکلاتی که در روابط سکس با شریک جنسی خود مواجه می شوند از چه می باشد آیا کمبود میزان هات بودن در رابطه را دارند یا اینکه مشکلات در مسائل دیگری است. 

به همین دلیل شما عزیزان می توانید با تست آنلاین میزان هات بودن خود در روابط جنسی خود متوجه این موضوع شوید. 

تست آنلاین هات بودن

مشکلات جنسی می‌تواند زندگی افراد را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. عواقب مشکلات جنسی برای افراد و زوج‌ها بسیار قابل توجه است در صورتی اگر مورد شناسایی و درمان قرار نگیرد می‌تواند موجب سردرگمی، عدم جذابیت و عدم کفایت جنسی در دو طرف شود. گاهی اوقات تغییرات در علاقه جنسی ممکن است باعث ایجاد سوء ظن در طرف مقابل شود که احساس کند دیگر جذابیت جنسی برای طرف مقابل ندارد. به همین دلیل مهم است که به سرعت مشکل جنسی خود را بشناسید و برای درمان اقدام کنید.

مشکلات جنسی و یا اختلال عملکرد جنسی می‌تواند طیف گسترده‌ای از مسائل را در بر بگیرد. اختلال جنسی به مشکلات مداوم یا تکراری در هر مرحله از واکنش جنسی (میل جنسی، تحریک، ارگاسم، آرامش) اشاره می‌کند که مانع لذت بردن زن و شوهر از فعالیت جنسی می‌شود و به طور قابل توجهی بر زندگی جنسی شما تأثیر می‌گذارد.

همسرم مشکل ناتوانی جنسی داره چی کار کنم ؟

شایع‌ترین مشکلات جنسی در روابط زناشویی مربوط به ناتوانی جنسی در مردان است. این مشکلات جنسی شامل اختلال در انزال، اختلال نعوظ و میل جنسی است. این اختلالات و دیگر ناتوانی جنسی با درمان فیزیکی و روان‌شناختی قابل اصلاح و درمان هستند.

ناتوانی جنسی در آقایان

انواع اصلی ناتوانی جنسی مردان عبارت‌اند از:

  • اختلال نعوظ: نرسیدن به نعوظ یا مشکل در نگهداری نعوظ
  • انزال زودرس: رسیدن به ارگاسم خیلی سریع
  • دیرانزالی: کند شدن و یا آهسته شدن انزال
  • کمبود میل جنسی: کاهش علاقه به رابطه جنسی

چه چیزی باعث ناتوانی جنسی در مردان می‌شود؟

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب