برنامه های مقابله با اعتیاد ، ابزار هایی کم هزینه، راحت و خصوصی برای کمک به شما، در روند بازیابی است. بسیاری از این برنامه ها، با استفاده از مدل های تغییر رفتار بهداشتی و قدرت حمایت اجتماعی، طراحی شده اند. به طور معمول، این برنامه ها شامل ویژگی هایی مانند، ردیاب های محرمانه، اعلان های انگیزشی و دسترسی سریع به منابع آموزشی و جستجوی جلسات می باشند…

مقابله با اعتیاد

اپلیکیشن هایی برای مقابله با اعتیاد

فقط مطمئن شوید که همه چیز را در چشم انداز نگه دارید. در حالی که برنامه ها می توانند در حین درمان بهبودی شما یک ابزار عالی باشند، مطمئنا نمی توانند جایگزین جلسات ۱۲ گام یا مشاوره شوند. این مقاله، ۱۰ برنامه را معرفی می کند که برای مقرون به صرفه بودن، دسترسی و اصول مبتنی بر شواهد که می تواند درمان شما و سفر به بهبود را پیشرفت بخشد انتخاب شده اند…

  – Stop Drinking With Andrew Johnson

Stop Drinking With Andrew Johnson، ایجاد شده توسط مایکل اشنایدر، برنامه ای است که به شنوندگان در استراحت و مقابله با گرایش های احساسی و جسمی الکل کمک می کند. این برنامه، برای ایجاد انگیزه در کاربران، برای تغییر تفکر خود در مورد الکل با مشارکت یک مربی بهداشت مجازی به نام اندرو جانسون ساخته شده است. این برنامه از دستورالعمل های آرامش، هیپنوتراپی، پیشنهادات مثبت و تصویری هدایت شده، برای کمک به کاربران برای از بین بردن عادت های ناخواسته استفاده می کند…


دانلود نسخه اندروید از پلی استور

دانلود نسخه آی او اس از اپ استور


  – Twenty-Four Hours a Day

بر اساس بیست و چهار ساعت روز انتشارات هزلدن، این برنامه دارای بیش از ۳۶۰ مدیتیشن روزانه برای افرادی است که در مسیر ترک اعتیاد هستند. این برنامه پیام های الهام بخش روزانه را جمع آوری می کند و به کاربران اجازه می دهد تا آن ها را با دوستان به اشتراک بگذارد.

کاربران فقط می توانند تلفن خود را تکان دهند و یک پیام انگیزشی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این برنامه همچنین با تقویم گوشی های هوشمند کاربران، هماهنگ می شود تا پیام الهام بخش روزانه را فراهم کند…


دانلود نسخه اندروید از پلی استور


  – ۱۲ Steps AA Companion

۱۲ گام AA Companion برنامه رسمی برای Alcoholics Anonymous) AA) است. این برنامه شامل یک کپی دیجیتال از The Big Book است که در جلسات AA در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ است.

دسترسی به The Big Book در برنامه، به شما این امکان را می دهد تا متن را برجسته کنید، اندازه فونت را تنظیم کنید و به سرعت بر اساس موضوع جستجو کنید. آیکون این برنامه، برای محافظت از ناشناس بودن کاربر طراحی شده و AA را ارجاع نمی دهد. این برنامه همچنین توانایی گرفتن و به اشتراک گذاشتن یادداشت ها در جلسات AA و دسترسی به اطلاعات تماس منابع محلی محلی و ملی بازیابی را دارا می باشد.

12 Steps AA Companion


دانلود نسخه اندروید از پلی استور

دانلود نسخه آی او اس از اپ استور


  – I am Sober

این برنامه، همراه با امتیاز بسیار بالا، برای زندگی باصبر با هر دو رابط کاربری بصری و انواع ویژگی های مفید است. من Sober هستم، به شما کمک می کند تا نقاط عطف صبوری خود را با استفاده از یک مدل تغییر رفتار کنترل کنید. این برنامه شامل اطلاعیه های روزانه برای تقویت سفر شفابخش است و کاربران می توانند دستاوردهایی کسب کنند تا به آن ها کمک کند تا در مسیر بهبود خود، در گوشی های موبایل متمرکز شوند.


دانلود نسخه اندروید از پلی استور

دانلود نسخه آی او اس از اپ استور


  – Squirrel Recovery

بازیابی سنجاب، یک برنامه جدید طراحی شده توسط دانشمندان از طریق صندوق نوآوری دولت اوهایو است. این مخصوصا برای افرادی که از اعتیاد به هروئین تجاوز می کنند، ایجاد شده است. بازیابی سنجاب از تقویت مثبت و قدرت حمایت اجتماعی برای کمک به کاربران در سفر خود به بازیابی استفاده می کند.

این برنامه پیام های متنی اتوماتیک را در طول روز، به مخاطبین خاصی می رساند که می توانید به عنوان سیستم پشتیبانی خود تنظیم کنید. پیام هایی که به آن ها یادآوری می کنند تا با شما در ارتباط باشند. این برنامه اندروید نیز شامل یک دکمه وحشت است که به مخاطبین شما اطلاع میدهد تا بلافاصله با شما تماس بگیرند، در صورتی که در معرض گرایش هستید. این برنامه به شما کمک می کند تا به عنوان نقطه عطفی دست پیدا کنید و نقل قول های انگیزشی را برای تشویق به شما ارسال کنید.

  – One Day at a Time

یک روز در یک زمان، یک برنامه برای اعضای الکلی های ناشناس، مواد مخدری های ناشناس، کوکائینی های ناشناس، الآنون و کودکان و بزرگسال الکلی ناشناس است. همانند ۱۲ گام AA Companion، این برنامه شامل یک کپی دیجیتالی تمام متن از کتاب بزرگ است و به کاربران اجازه می دهد تا هنگام خواندن، آن ها را برجسته کرده و یادداشت برداری کنند.

همچنین شامل مراقبه های روزانه از منابع مختلف و سازمان دهنده تماس، که کاربران را قادر می سازد تا دوستان جدیدی را که در جلسات گروهی دیدار می کنند، ردیابی کنند.


دانلود نسخه اندروید از پلی استور

دانلود نسخه آی او اس از اپ استور


  – AA Speakers

سخنرانان AA، برنامه ای با رتبه بالا است که به شما امکان می دهد به سخنرانان بازیابی، کارگاه ها و کتاب های صوتی از جلسات قبلی AA گوش فرا دهید. این برنامه شامل بیش از ۳۰۰ سخنران مختلف و شامل یک ضبط صوتی از کتاب بزرگ، ۱۲ مرحله و ۱۲ سنت از الکلی های ناشناس، و مطالعه کتاب جو و چارلی بزرگ است.


دانلود نسخه اندروید از پلی استور

دانلود نسخه آی او اس از اپ استور


  – My Sober Life

زندگی Sober من، برای جوانان بین ۱۲ تا ۲۵ ساله در نظر گرفته شده است. با استفاده از اصول ۱۲ گام بهبود و با همکاری با بزرگسالانی که موفق به بهبودی شده اند، ساخته شده است. این برنامه شامل یک ضد تردید، اعلان های انگیزشی روزانه، تنظیم هدف، یک ملاقات و پیدا کردن، و ابزار های آموزشی نوشته شده توسط کارشناسان است.

این برنامه همچنین شامل یک “ردیاب روند” شخصی است که اجازه می دهد تا کاربران موانع شخصی خود را ردیابی کنند و هنگامی که آن ها بر آن ها غلبه کردند، کسب امتیاز کنند.


دانلود نسخه اندروید از پلی استور


  – recoveryBox

این برنامه شامل انواع ویژگی هایی است که سازندگان، آن را به عنوان یک ابزار بهبود و پاسخگویی توصیف می کنند. این برنامه به کاربران کمک می کند تا عادت های خود را از طریق اجازه دادن به آن ها برای پیگیری فعالیت های روزانه خود در تقویم با استفاده از کد رنگ قرمز، زرد و سبز کمک کنند.

چراغ های سبز به فعالیت های مثبت اشاره دارد که باعث بهبودی می شوند؛ در حالی که چراغ های قرمز منعکس کننده رفتار منفی هستند و چراغ های زرد به عنوان هشدار استفاده می شود. با رنگ بندی فعالیت های خود، کاربران می توانند یاد بگیرند که چگونه رفتار هویتی که مانع پیشرفت می شود. این برنامه به آن ها اجازه می دهد تا اهداف مربوط به کسب تعداد مشخصی از چراغ های سبز را تعیین کنند و می توانند این موفقیت ها را با دوستان، اعضای خانواده و بیمه ها به اشتراک بگذارند.


دانلود نسخه آی او اس از اپ استور


  – Sober Grid

Sober Grid یک برنامه رسانه ای ــ اجتماعی است که به شما امکان برقراری ارتباط با افراد دیگر را می دهد. شما می توانید پیام خصوصی ارسال کنید، عکس و فیلم بفرستید و منافع خود را به اشتراک بگذارید. این برنامه همچنین شامل یک ماشین حساب محکم برای پیگیری تعداد روزهای دلنشین شما است.

این می تواند به شما در پیدا کردن یک سفر ایمن، به یک نشست محلی، کمک کند و وقتی که به فردی نیاز دارید که سریع صحبت کنید، به دیگران هشدار دهد. کاربران اگر بخواهند می توانند به طور کامل ناشناس باقی بمانند…


دانلود نسخه اندروید از پلی استور

دانلود نسخه آی او اس از اپ استور


 

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب