چگونه انسان ها ، ایده ها و فرصت های عالی را جذب کنیم

۱۰ قدم برای جذب انسان ها ، ایده ها و فرصت های عالی

۱) حقیقت را بگویید

منظور این نیست که فقط دروغ نگویید . گفتن حقیقت حد مشخصی دارد ، که با در نظر گرفتن آن هم خودتان احساس آزادی و راحتی خواهید کرد و هم دیگران به سمت تان جلب می شوند .بنابراین باید سعی کنید حقیقت را از موضع عشق بگویید ، نه از موضع قدرت یا ترس .

۲) خودتان باشید

منطقی باشید . خودتان را به همان صورت که هستید قبول کنید .آن چیزی که اکنون هستیم ، فقط به خاطر انتخاب هایی است که در زندگی مان انجام داده ایم . قبول کردن این مسئله این قدرت را به ما می دهد تا بتوانیم باز انتخاب کنیم . اگر خود را آنطور که واقعاً هستید به دیگران نشان دهید ، ممکن است نتوانید بعضی ها را به سمت خود جذب کنید ، اما مطمئن باشید که آنها را هم تحت تاثیر قرار می دهید .

۳) در زمان حال زندگی کنید

اگر در زمان حال زندگی کنید ، می توانید با جریان روز همراه باشید . مراقب آنچه در اطراف تان و به شما می گذرد ، باشید . در زمان حال است که می توانید کسی یا چیزی را به خود جذب کنید ، نه در گذشته یا آینده

۴) نگذارید با کمبود انرژی مواجه شوید

اگر امکانات برای تان فراهم باشد ، همه کار می توانید انجام دهید . اما باید اول با گسترده کردن مرز های خود ، بالا بردن استاندارد ها و حل مسائل و مشکلات مربوط به گذشته موانع را از سر راه تان بردارید . تا آماده نباشید ، قدرت جذب کردن به سراغ تان نمی آید ، پس خود را آماده کنید .

بر پیروزی فائق شوید

۵) بر پیروزی فائق شوید

اکثر ما عقیده داریم که اگر ما پیروز شویم ، دنیا به ما باخته است و اگر دنیا پیروز شود ، ما باخته ایم . این درست نیست . سعی کنید از جنبه ای به مسائل نگاه کنید که همه امکان پیروز و موفق شدن را دارا می باشند

۶) بخشیدن ، گرفتن است

کاملاً صحیح است ، لذت در بخشیدن است ! همه ما چیزی برای بخشیدن و اهداء کردن داریم . پس شما هم ببخشید . اگر فکر می کنید چیز زیادی برای عرضه به دیگران ندارید ، سعی کنید مهارت های جدید یاد بگیرید . وقتی بتوانید کمی از خودتان و هدایای تان را به دیگران اهداء کنید ، جذاب تر می شوید .

۷) خودخواه باشید

بسیار از خود مراقبت کنید . تلاش کنید تا نیاز هایتان را برآورده شود . معمولاً وقتی به چیزی نیاز دارید ، از شما فراری می شود . اما شما دست از تلاش برندارید . تا می توانید پول ، عشق ، شانس ، دوست و … برای خود ذخیره کنید . با اینکار مثل آهن ربایی خواهید توانست آنچه نیاز دارید را به سمت خود جذب نمایید.

۸) هوشیاری خود را بالا ببرید

جذابیت پدیده ای بسیار دقیق و ظریف است .تا زمانی که نتوانسته اید هوشیاری تان را در مورد خودتان ، اطرافیان تان و طرز تفکر تان بالا ببرید ، قادر نخواهد بود آن را به دست آورید

۹) مسئولیت پذیر باشید

ما آن چیزی را به سمت خود جذب می کنیم ، که آمادگیش را داشته باشیم . باسعی و تلاش ، خود را برای بهترین ها آماده کنید . مسئولیت جذاب کردن خودتان بدون تلاش میسر نیست ، اما مطئن باشید که نتیجه ی خوبی عاید تان خواهد شد .

۱۰) از انجام دادن به بودن تغییر کنید

با دقت به آنچه انجامش می دهید ، ببینید به چه کسی تبدیل می شوید . به چه دلیل اینکار را انجام می دهید ، عشق یا ترس ؟ چطور می توانید این را بفهمید ؟

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب