مشاوره روانشناسی آنلاین

آیا شما قصد استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین را دارید؟ آیا از مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین اطلاعاتی دارید؟ امروزه به دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی افراد زیادی از خدمات مشاوره آنلاین استفاده می‌کنند. اینترنت راههای جدیدی را برای گرفتن مشاوره در زمینه سلامت روان گشوده است، اما شما باید با مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین آشنا شوید وقبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مشاوره آنلاین برای شما مفید است یا خیر، جوانب مختلف را در نظر بگیرید.

آشنایی با مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین

بیایید برخی از بزرگترین مزایای مشاوره آنلاین را بررسی کنیم.

گزینه خوبی برای مناطق دورافتاده

درمان آنلاین امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به بهداشت روان را برای افراد در مناطق روستایی یا دورافتاده فراهم می کند. کسانی که در چنین مناطقی زندگی می کنند ممکن است به هیچ شکلی از درمان سلامت روان دسترسی نداشته باشند زیرا در منطقه جغرافیایی آنها رویه های روان درمانی محدود یا وجود ندارد. درمان آنلاین به این افراد امکان دسترسی به درمانی را می دهد که در غیر این صورت ممکن است نداشته باشند.


مقاله مرتبط: مشاوره غیر حضوری زوج درمانی

مقاله مرتبط: مزایای مشاوره آنلاین نوجوانان

مقاله مرتبط: مشاوره آنلاین کودک


دسترسی برای کسانی که محدودیت های جسمی دارند

مشاوره روانشناسی آنلاین امکان دسترسی به افراد معلول یا خانه دار را فراهم می کند. تحرک می تواند هنگام دستیابی به مراقبت های بهداشت روان برای بعضی افراد مسئله بزرگی باشد.

افرادی که به دلایل مختلف از قبیل بیماری جسمی، مشکلات خانوادگی، سخت بودن حمل و نقل و یا امروزه به دلیل ترس از کرونا و جلوگیری از شیوع بیماری قادر به ترک خانه خود نیستند، روش مشاوره روانشناسی آنلاین جایگزین مناسبی برای مشاوره حضوری باشد.

انواع مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین

راحتی و قیمت مناسب

یکی از مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین که برای افراد بسیار مهم است مقرون به صرفه بودن است. مشاوره آنلاین معمولاً نسبت به مشاوره حضوری مقرون به صرفه و مناسب است. از آنجا که در آسایش منزل خود به صورت آنلاین در جلسات درمانی شرکت خواهید کرد، اغلب می توانید جلسات درمانی خود را برای مواقعی که برای شما مناسب باشد، برنامه ریزی کنید.

برای به صرفه تر شدن جلسات مشاوره غیرحضوری، مرکز روانشناسی اکسیر با تحت پوشش قرار دادن بیمه‌‎های مختلف درمانی، خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین در زمینه های مختلف کودک، نوجوان، بزرگسال، خانواده، مشکلات فردی، مشکلات جنسی، ازدواج و غیره را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.


مقاله مرتبط: مشاوره غیر حضوری فردی

مقاله مرتبط: دکتر روانشناس خوب در تهران


ابزاری برای توانمندسازی فردی

مشاوره روانشناسی آنلاین می تواند ابزاری مهم برای کمک به  افراد در کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد. حتی اگر احساس می کنید که بهزیستی روحی شما قوی است، درمان آنلاین می تواند به شما کمک کند از نظر روانی قوی تر شوید. می توانید در مورد رفتارهای سلامتی و راهکارهای مقابله ای که منجر به سلامت روانی بهتری می شود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

می‌توانید درباره استرس و اضطراب خود و نیز مشکلات رفتاری مانند وسواس، ترس شدید، ترس از بیماری و غیره که امروزه به دلیل بیماری کرونا با آنها مواجه شده اید؛ به صورت آنلاین مشاوره دریافت نمایید و به آرامش خود و خانواده خود کمک کنید.

Loading...

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب