گروه پرسش و پاسخ روانشناسی در تلگرام

گروه تلگرام مشاوره رایگان مرکز مشاوره و روانشناسی اکسیر با هدف اطلاع رسانی و کمک به افراد جامعه در راستای اهداف و مفاهیم مشاوره ای و تقویت باورهای صحیح انسانی ایجاد و شروع به فعالیت نمود.

در این قسمت پرسش هایی از طریق کاربران ارسال شده و توسط کارشناسان بخش مشاوره مرکز مشاوره و روانشناسی اکسیر در ساعات مشخص پاسخ داده می شود و نیز متون کاربردی و جذاب به همراه تصاویر مفهومی عرضه می شود که می تواند انگیزه های مثبت را در جامعه و خانواده تقویت کند و افراد نیاز ها و سوالات خود را در آن بیابند.

تیم تخصصی مشاوران اکسیر به صورت رایگان جواب گوی سوالات شما در زمینه های:

مشاوره خانواده (ازدواج، طلاق و خیانت، زوج درمانی، سرد مزاجی، کودک)

مشاوره فردی (استرس، افسردگی، وسواس و پرخاشگری)

مشاوره تحصیلی (کنکور، انتخاب رشته، برنامه ریزی درسی)

مزایای گروه پرسش و پاسخ روانشناسی مرکز مشاوره اکسیر

دسترسی آسان

دیگر لازم نیست برای رسیدن به مطب روانشناس مسافتی را طی کنید. تنها مسیر شما فاصله شما تا گوشی موبایل تان است. در خانه و یا در محل کار، مشکلی برای دسترسی به مشاوران و روانشناسان ما نخواهید داشت.

حق انتخاب دارید.

شاید گاهی نگران این بوده اید که روانشناس شما، آشنایان و یا دوستان شما را بشناسد و این حس عدم امنیت در مورد اطلاعات خصوصی را در بر دارد. دیگر نیازی نیست که حتما روانشناس و یا مشاوری در شهر محل زندگی خود داشته باشید.

امنیت بالا

اطلاعات شما کاملا محرمانه بوده و حتی در صورتی که تمایل نداشته باشید مشاور شما نیز هویت شما را نمی داند. تصور کنید با یک آشنا در سالن انتظار یک روانشناس برخورد کرده اید! مطمئنا حس خوبی برای شما و آن شخص به دنبال ندارد. با استفاده از این گروه از این اتفاقات جلوگیری می کنید و با خیال راحت فقط بر روی سلامت روان خود تمرکز می کنید.

 

مشاوره آنلاین با روانشناسان مرکز

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب