تحریک کننده قوی زنان چیست؟

بسیاری از افراد از مشکل عدم میل کافی همسران خود شکایت دارند. باید بدانید که زنان نرمال نیز مانند مردان میل جنسی دارند، به شرطی که برخورد با زنان و فعال کردن این میل را بلد باشید. شاید تنها دلیل عدم میل کافی زنان، نابلدی و عجله کردن مردان باشد. در این مقاله به تفصیل تحریک کننده قوی زنان و راه های تحریک زنان را توضیح داده ایم.

«به طور کلی تحریک کننده  قوی زنان ، خود مردان هستند»

ویژگی های زیر در مردان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد:

  ۱- مردهایی که به آرامی و با ملایت عشق ورزی می کنند.

  ۲- مردهایی که در بستر با همسرشان صحبت می کنند.

  ۳- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند.

  ۴- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می دهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند.

  ۵- مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آورند.

  ۶- مردهایی که در تحریک همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند.

  ۷- مردهایی که موهای همسرشان را لمس می کنند.

  ۸- مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان داده به او احساس محبوبیت می دهند.

  ۹- مردهایی که می دانند که چگونه بدن زنانه و مونث همسرشان را ارضا کنند.

  ۱۰- مردهایی که می دانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسی اغوا کنند.

مرکز روانشناسی اکسیر تمام خدمات خود از جمله مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره جنسی و … را به افرادی که تحت پوشش بیمه بانک های طرف قرارداد اکسیر هستند رایگان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  ۱۱- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده می کنند.

  ۱۲- مردهایی که به همسرشان احساس و باور زیبا بودن می دهند.

  ۱۳- مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت می برند.

  ۱۴- مردهایی که دست های همسر خود را در دست خود می گیرند و آن را ناز نوازش می کنند.

  ۱۵- مردهایی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

  ۱۶- مردهایی که پس از گذشت سالیان همیشه مانند روزهای اول آشنایی شان با همسر خود رفتار می کنند.

  ۱۷- مردهایی که به همسر خود نشان می دهند که او تنها زن زندگی آن هاست و به او احساس و باور (خاص بودن) می دهند.

  ۱۸-  مردهای که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی دیگر سختی های زندگی را برای آن ها سهل و آسان و حتی ارزشمند می کند.

  ۱۹- مردهایی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق می ورزند.


مقاله مرتبط : علت های اصلی عدم میل جنسی زنان

مقاله مرتبط : تفاوت های جسمی و روانشناختی زن و مرد


در زیر چند تکنیک اصلی به عنوان تحریک کننده قوی زنان معرفی کرده ایم:

    – تحریک کننده ی جنسی اول

    • ملایمت، عشق ورزی، اولین تحریک کننده قوی زنان:

این گونه مردها حتی هنگامی که حسابی آماده شده اند، اما همچنان به آرامی و با صرف وقت به همسرشان نزدیک می شوند. به طوری که زن به زودی تشنه ی نوازش صمیمی تر و جدی تر می شود. اما شوهرش همچنان امتناع می کند تا به وی اجازه دهد میل و گرایش جنسی زن به اوج خود برسد.

موارد فوق توصیف احساسات زنی است که شوهرشرش به آرامی و با صرف زمان و دقت کافی با او عشق ورزی می کند. این کار موجب می شود زن، شوهرش را بیشتر بخواهد و مایل باشد که خود را تمام و کمال در اختیار او قرار دهد. هنگامی که شما مردها اجازه می دهید بدن زن به آرامی آتش بگیرد و بسوزد، شعله ها داغ تر و طولانی تر خواهد بود و شور و حرارت ولذت تولید شده به مراتب عمیق تر و قوی تر.

مردهای با هوش هرگز در بستر عجله به خرج نمی دهند و به آرامی پیش می روند. آن ها می دانند چنانچه زمان و فضای کافی در اختیار ما قرار دهند دیگر مجبور نخواهند بود ما را وادار به این کار کنند. به طوری که ما نیز آن ها را به همان اندازه خواستار خواهیم بود و طلب خواهیم کرد. مردهایی که این راز را درباره ی زن ها خوب درک می کنند و صبور، ملایم ومهربان هستند، از جنان جذابیتی برای همسر خود برخوردار خواهند شد و چنان خود را در اختیار او قرار خواهند داد که نظیر آن را هرگز قبلأ تجربه نکرده اند.

گرفتن وقت مشاوره از اکسیر

۸۸۰۷۸۵۸۵

۸۸۳۷۸۷۵۳

    – تحریک کننده ی جنسی دوم

    • صحبت در بستر خواب، دومین تحریک کننده:

برای زن، احساس نزدیکی با همسرش احساسی فوق العاده است. هنگامی که زن، در بستر با شوهرش تنها می شود و مرد به او نزدیک می شود و او را در آغوش می گیرد، زن می تواند احساس آرامش و اطمینان کند و رضایت داشته باشد. سپس هنگامی که مرد شروع به صحبت می کند و در گوش او نجوا می کند که چقدر زیباست و اینکه چقدر دلش برای بدن او تنگ شده است، خوشایندترین احساسات را در همسر خود زنده می کند. هنگامی مرد به همسر خود می گوید که در نظر دارد به او نزدیک شود ناگهان زن دیگر تاب نیاورده تحمل خود را از دست می دهد. دیگر برای زن کافی نیست که تنها کنار شوهرش باشد. به طوری که می خواهد با او عشق ورزی کند. کلمات می توانند آتش تمایل و تمنای زن را شعله ور کنند.

مردان عزیز:

آیا می دانید زن ها تا چه حد به کلمات شما نیاز دارند؟ مردها بیشتر توسط محرک های بینایی (دیداری) و فیزیکی (لامسه ای) تحریک می شوند. کلمات کلید روشن کردن احساسات زن هستند. کلمات می توانند زن ها را به خوبی تحریک کنند. کلمات شور و حرارت و عشق شما را به مغز ما مخابره می کنند و تمامی قفل هایی را که بر سر راه وجود دارند می گشایند. به طوری که طولی نمی کشد تمام و کمال به روی شما باز و گشاده خواهیم بود.

کلمات را بادهایی در نظر بگیرید که در سطح اقیانوس احساس، نیازو خواسته، امواجی بس خروشان را تولید می کنند. آب همیشه در دریا وجود دارد، اما این باد است که آن را از راکد بودن و ایستایی در می آورد و تا قله ی امواج بالا می برد. نیاز و گرایش ما به شما مردان نیز همیشه در ما وجود دارد، اما این صدای شما، کلمات و گفتار شماست که آن را به غلیان و حرکت در می آورد و به شکل انرژی و تمایلات جنسی آزاد می سازد.

مردان عزیز:

سعی کنید همواره پیش، در حین و پس از عشق ورزی با همسرتان حرف بزنید و صحبت کنید. احساسات خود را با او در میان بگذارید. بگویید که درباره ی زیبایی و قیافه ی او چه فکر می کند و چه نظری دارید. بگویید عشق ورزی با او را چقدر دوست دارید. با کلمات با او عشق ورزی کنید. هنگامی که از عشق و محبت با همسرتان صحبت می کنید. او نیز احساس امنیت، محبوبیت و ارزشمند بودن خواهد کرد و خود را تمام و کمال در اختیار شما قرار خواهد داد.

    – تحریک کننده جنسی سوم

    • مهارت بوسیدن، سومین تحریک کننده قوی زنان:

هر بوسه را هدیه، مهر یا نشانی از عشق و محبت در نظر بگیرید که برای همسر خود می فرستید. این بوسه های سبک، آرام، ملایم و بدور از هر گونه عجله و شتاب زدگی تأثیری اعجازگونه بر روی زن ها بر جای می گذارند. زن ها عشق نهفته ومستتر در این بوسه ها را به خوبی درک و احساس می کنند. زن ها به خوبی می دانند که این بوسه ها برای آماده کردن آن ها به آن ها داده نمی شوند، بلکه به خودی خود حاوی عشق و محبت هستند.

    – تحریک کننده جنسی چهارم

    • عشق ورزیدن با چشم، چهارمین تحریک کننده قوی زنان:

هیچ چیز نیرومندتر و تأثیر گذارتر از این نیست که مردی که دوستش دارید به چشم های شما چشم بدوزد. گویی که جریانات انرژی عشق مستقیمأ از چشمان او به قلب زن سرازیر می شوند. سپس از آنجا به دیگر قسمت های بدن او سرایت می کنند. درست مانند گدازه های مذاب که از دهانه ی خروجی آتشفشان فوران کرده تمامی سرزمین های مجاور را فرا می گیرند. تنها یک نگاه این قدرت را دارد که از هر ناز و نوازش ماهرانه ی دیگری زن را به مراتب بیشتر تحریک کنند. نگاه قادر است که زن را از شدت حرارت ذوب کند.

سعی کنید در حین عشق ورزی با همسرتان به او نگاه کنید. به چشماش خیره شوید. بگذارید او نیاز را از چشمان شما بخواند. مردی که می داند چگونه با نگاه عاشقانه ی خود به همسر خود احساس محبوبیت بدهد، گویی تمامی هدایای این عالم را به او ارزانی داشته است. نگاه حتی قادر است فراتر از هر گونه واژه یا کلمه ای عشق، تعهد، از خود گذشتگی و ایثار مرد را به همسرش بفهماند و منتقل کند.

اینستاگرام اکسیر

    – تحریک کننده جنسی پنجم

    • خارج کردن آهسته لباس، پنجمین تحریک کننده قوی:

همواره وقت کافی را برای درآوردن لباس های زن در نظر بگیرید. رعایت این نکته ی ساده به لحاظ روانی و روحی نقش بسزایی را در آمادگی جنسی زن ایفا می کند.

بسیاری از زوج ها بیشتر مرتکب این اشتباه می شوند که پیش از عشق ورزی خود را کاملأ لخت و برهنه می کنند به طوری که وقتی به بستر می روند عملأ هیچ چیزی بر تن ندارند و بدین وسیله خود را از تجربه ی این نوع احساس جنسی محروم می سازند.

مردان عزیز:

زن ها عاشق آن هستند که لباس هایشان به تدریج و طی مراحلی از تن آن ها در آورده شود. این امر برای آن ها بسیار فریبا و دلچسب است. هنگامی که لباس های همسر خود را دانه دانه و به آرامی یکی پس از دیگری در می آورید، زن این وقت و زمان را در اختیار دارد که به تدریج به آن بخش از وجود خود که در پی لذت جویی است اجازه ی ظهور و ابراز وجود بدهد.

    – تحریک کننده جنسی ششم

    • مهارت لمس کردن، ششمین تحریک کننده قوی زنان:

زن ها اساسأ نوازش های سبک و تحریک کننده را ترجیح می دهند. آن ها دوست ندارند یک راست به سراغ عمل جنسی بروند. ترجیح می دهند ابتدا دور و بر آن را نوازش و تحریک کنید و گه گاهی فقط به آن نزدیک شوید یا موقتی از روی آن عبور کنید اما هیچ وقت در ابتدا مستقیمأ به آن دست نزنید. چرا؟ زیرا این همان چیزی است که زن ها را آماده می کند و به آن ها لذت می دهد.

زن ها دوست دارند با لمس شدن و ناز و نوازش غیر مستقیم آماده شوند. در واقع، تحریک مستقیم، به خصوص در ابتدا و شروع عشق ورزی هرگز به اندازه ی تحریک غیر مستقیم موًثر واقع نمی شود.

تمثیلی را که در رابطه با روشن کردن هیزم ها به کار بردیم هنوز به یاد دارید؟ نظیر همین موضوع درباره لمس شدن نیز صدق می کند. هر چه وقت بیشتری را صرف لمس کردن و نوازش ملایم و غیر مستقیم زن ها کنید، آتش آن ها شعله ورتر خواهد شد. خواهید دید که همسرتان بزودی از شما خواهد خواست که به او نزدیک شوید.

    – تحریک کننده جنسی هفتم

    • نوازش موی همسر، هفتمین تحریک کننده قوی زنان:

این دستورالعملی بسیار ساده اما موًثر و نیرومند است؛ همیشه هنگامی که به همسرتان نزدیک می شوید و می خواهید او را نوازش کنید یا با او عشق ورزی کنید به موهای او نیز دست بزنید. زن ها عاشق آن هستند که به موهای شان دست بزنید و با آن ها بازی کنید. متأسفانه بسیاری از مردها از این نکته ی مهم غافل هستند یا نسبت به آن آگاهی ندارند. چرا که به طور معمول موهای شما مردها بسیار کوتاه است. اما این عمل برای زن ها عملی بسیار خاص، تحریک کننده و جنون آور است.

برخی از زن ها دوست دارند موهایشان به آرامی و با ملایمت شانه یا برس زده شود. زن ها این کار را نوعی از پیش نوازش به حساب می آورند. برخی از زن ها هنگامی که موهایشان را برایشان می شویید بسیار تحریک می شوند. بسیاری از زن ها می گویند که دوست دارند شوهرشان پس از عمل جنسی، انگشتان خود را لابه لای موهای آن ها ببرد و همچنان با موهای شان بازی کند.

مردان عزیز:

سعی کنید این قبیل اولویت ها و ترجیحات خاص و شخصی همسرتان را خودتان کشف کنید. اما می توانید در این زمینه به من اعتماد کنید؛ موهای زن ها بخش جنسی و آماده کننده از بدن آن ها را تشکیل می دهد که فکر نمی کنم دوست داشته باشید از آن غافل بمانید.

رزرو وقت مشاوره 

Loading...

 

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب