کلینیک مشاوره خانواده

کلینیک مشاوره خانواده اکسیر افتخار دارد با بهره گیری از مشاوران و روانشناسان برجسته و ممتاز با ارائه خدمات تخصصی در حوزه خانواده، به عنوان کلینیک مشاوره خانواده در غرب و شرق تهران، خدمت رسان شما عزیزان باشد.

مشاوره فرصتی است برای در میان گذاشتن، افکار و احساسات و مشکلات شما با فردی متخصص، بی‌طرف و بدون تعصب که می‌‌تواند کمک کند تا مهارت های جدید را فرا گیرید و راه های برخورد با موقعیت ها را به‌ گونه‌ای بیاموزید که بتوانید مشکلاتی را که در آینده‌ برای شما پیش می‌آید، به نحو تواناتر و کارآمدتری حل کنید.

مرکز روانشناسی اکسیر خدمات روانشناختی خود را توسط متخصصین مجرب در زمینه های مختلف از جمله مشاوره فردی، مشاوره افسردگی، مشاوره اضطراب، مشاوره وسواس و … را به صورت حضوری و غیرحضوری به شما عزیزان ارائه می دهد.

مشاوره آنلاین اکسیر

مراجعه به کلینیک مشاوره خانواده

گاهی در زندگی فردی هر شخصی، بسیاری از مشکلات باهم آمیخته شده و تبدیل به یک معضل جدی می شود. این مشکلات ممکن است از یک چالش کوچک آغاز شود و تا جایی پیش رود که تمام اعضای خانواده را درگیر کرده و زندگی را از روال عادی خود جدا کرده و به یک چالش جدی بکشاند.

اگر شما ساکن تهران هستید و به دنبال کلینیک مشاوره خانواده در غرب و شرق تهران هستید، پیشنهاد ما به شما کلینیک مشاوره خانواده اکسیر در غرب و شرق تهران است. مشاوران مرکز، افراد را در همه ابعاد بررسی نموده و با ارائه راهکارهای مناسب و تکنیک های روانشناسی سعی در حل مشکلات دارند.

کلینیک مشاوره خانواده در تهران

امروزه داشتن یک مشاور خانواده خبره یک ضرورت است. مشاور خانواده درتمام امور می تواند برای یک خانواده که هسته اصلی و مرکز رشد و بالندگی یک انسان است سفیر آرامش و اطمینان خاطر باشد؛ چرا که یک مشاور خانواده خوب و با دانش و تجربه می تواند انسان را از افکار و اندیشه های پراکنده دور بدارد و با ایجاد انگیزش مثبت و القای انرژی های سازنده، ایجاد پویایی نماید و انسان را در جریان اتخاذ تصمیمات مهم زندگی، دریک مسیر صحیح و دقیق رهنمون گردد، مشاور خانواده یعنی همراه هر آن کس که برای خود، زمان خود، سرمایه های خود و امروز و فردای خود ارزش قایل است.

مشاور خانواده چه کمکی به ما می کند؟

مشاوران با توجه به شرایط خانواده، میزان شناسایی زن و مرد از یکدیگر و شخصیت های آنان، مناسب ترین راهکار را پس از ریشه یابی و بررسی مشکلات ارائه می دهند. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که مشکلات آنقدر که فکر می کنند بزرگ نیستند ولی اگر نتوان آنها را با شیوه های مناسب روانشناسی حل نمود تبدیل به یک معضل جدی شده و در خیلی موارد حتی سبب فروپاشیدن خانواده از هم می شود

آیا مشاور خانواده همان مشاور زناشویی است؟

خیلی از افراد تفاوت بین مشاور خانواده و مشاور زناشویی را نمی دانند ، برخی آن ها را یکی می دانند و برخی هم می گویند اصلا ارتباطی به هم ندارند اما این در صورتی است که هر دوی این دو قشر کاملا با

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب

چه زمانی به کلینیک مشاوره خانواده نیاز داریم؟

در حالتی که خانواده سلامت و شاد است همه چیز در دنیا صحیح به نظر می آید. پدرها در زمان ارتباط سالم در خانواده و وجود شرایط ثابت بیشترین لذت را تجربه خواهند کرد.

اما تمام خانواده ها شرایط ثابت و پایداری ندارند و همواره شاد و سالم نیستند. اضطراب و فشار های ناشی از زندگی مدرن، نیاز برای رسیدن به جایگاه بهتر کاری، بحران خانواده و یا چالش های ذهنی برای یک یا چند فرد در خانواده می تواند هر خانواده ای را گاهی به زانو در بیاورد.

داشتن فرزندان معلول، فشار های مالی، جدال های رفتاری، سن و شرایط هر فرزند، چالش هایی را ایجاد می کنند که برای حل آن ها به کمک نیاز خواهید داشت. بسیاری از خانواده ها از درون در برابر چنین مشکلاتی دارای انعطاف پذیری هستند. اما حتی بهترین خانواده ها فراتر از نیروهای درونی خانواده خود نیاز به کمک خارجی دارند. حتی خانواده ی ما که از دید افراد به نظر پایدار و شاد می آیند سختی ها و بحران هایی را پشت سر گذاشته اند.

اینستاگرام اکسیر

 چه زمانی به مشاور خانواده احتیاج داریم؟

اگر خانواده شما در حال تجربه یک یا چند نوع از این علائم است، اکنون زمان آن فرا رسیده تا از خدمات یک مشاور خوب و متخصص در امر درمان بحران های خانواده حضور پیدا کنید.

  • اعضا خانواده در عملکرد عادی خود دچار مشکل شده اند. آیا احساس می کنید خانواده شما دچار تخلیه انرژی شده است؟ آیا چیزهایی که به نظر روزمره و نرمال بوده اند حالا به نظر سخت می آیند؟
  • اعضای خانواده به نظر دچار واکنش های شدید عاطفی شده اند. آیا اعضای خانواده شما بیش از حد احساس عصبانیت، ترس، غم، افسردگی و یا واکنش های احساسی دیگر می کنند؟ شکست قابل توجهی در روابط بین اعضای خانواده دیده می شود، آیا فکر می کنید بر قراری ارتباط در خانواده شما دشوار شده است؟ آیا خانواده شما بیش از میزان معمول دچار سکوت شده است؟
  • اعضای خانواده در حال کنار کشیدن از زندگی خانوادگی هستند. آیا یک یا چند فرد از اعضای خانواده دچار گوشه نشینی و انزوا شده است؟
  • در صورتی که علائمی مانند خود آزاری و یا خشونت به دیگر افراد خانواده وجود داشته باشد. فراتر از شوخی های رایج. آیا فکر می کنید که خشونت یک مشکل است؟ آیا رفتاری مشاهده می کنید که می توان آن را به عنوان حمله تلقی کرد؟
  • عضای خانواده احساس ناامیدی و درماندگی می کنند. آیا احساس می کنید که به انتهای مسیر رسیده اید؟ آیا مقابله با استرس برای شما کار سخت و غیر قابل تحملی شده است؟ آیا از توانایی بهبود یافتن وضعیت خانواده خود مردد هستید؟
  • زمانی که در رفتار فرزندان در خانه و مدرسه تغییرات احساس می کنید. آیا نمرات فرزندان شما دچار تنزل ناگهانی شده است؟ آیا شاهد رفتار های مخرب و مشکل در حضور در مدرسه از فرزند خود هستید؟ آیا یکی از فرزندان در خانه خارج از کنترل شما می باشد؟
  • خانواده تجربه ای مخرب را پشت سر گذاشته که اعضای خانواده مدت ها در حال دست و پنجه نرم کردن با آن بوده اند. آیا اخیرا شاهد فوت، جدایی و یا طلاق بوده اید؟ کشف خیانت؟ آیا خانواده با مواجه با واقعیت پیش آمده دچار مشکل است؟
  • اعضای خانواده دچار استفاده از مواد مخدر هستند. آیا آن ها به الکل یا مواد مخدر اعتیاد دارند؟ آیا یکی از اعضای خانواده دچار اختلال در غذا خوردن است؟

تصمیم برای روی آوردن به مشاوره خانواده برای رفع مشکلات خانواده یک قدم بسیار بزرگ است. اما این قدم در زمانی بسیار لازم و مفید است که منابع خانواده برای رفع مشکلات کافی نباشد و یا مشکلات پیش آمده به نظر برطرف نشدنی باشند.

کلینیک مشاوره خانواده در غرب و شرق تهران

مشاوره فرصتی است برای در میان گذاشتن، افکار و احساسات و مشکلات شما با فردی متخصص، بی‌طرف و بدون تعصب که می‌‌تواند کمک کند تا مهارت های جدید را فرا گیرید و راه های برخورد با موقعیت ها را به‌گونه‌ای بیاموزید که بتوانید مشکلاتی را که در آینده‌ برای شما پیش می‌آید به نحو تواناتر و کارآمدتری حل کنید. اگر به دنبال کلینیک مشاوره خانواده در تهران هستید ما به شما مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اکسیر در غرب و شرق تهران را پیشنهاد می دهیم.

مرکز روانشناسی اکسیر خدمات روانشناختی خود را توسط متخصصین مجرب در زمینه های مختلف از جمله مشاوره فردی، مشاوره افسردگی، مشاوره اضطراب، مشاوره وسواس و … را به صورت حضوری و غیرحضوری به شما عزیزان ارائه می دهد.

رزرو وقت از کلینیک مشاوره خانواده

Loading...

مشاوره رایگان آنلاین