مشاوره آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور

وقتی که می شنویم فردی به خارج از کشور مهاجرت کرده است، خیلی وقت ها این ذهنیت در ما شکل می گیرد که این فرد به سمت خوشبختی رفته، از این به بعد مشکلات کمتری خواهد داشت و از زندگی رضایت کامل دارد. این در حالی است که اگر پای درد دل مهاجران ایرانی در خارج از کشور بنشینیم، می بینیم که مشکلاتشان دست کمی از مشکلات ما ندارند.

در ادامه توضیحات دکتر حانیه صالحیان، موسس مرکز مشاوره اکسیر در رابطه با پیامدهای روانی مهاجرت و اهمیت انتخاب درست یک مشاور روانشناس آنلاین را بشنوید:

مزایای انجام مشاوره آنلاین با مشاوران ایرانی

هزینه کمتر

هزینه خدمات مشاوره ای در خارج از کشور بسیار بیشتر از چیزی است که در داخل ایران دریافت می شود. یکی از دلایل افراد برای دریافت خدمات مشاوره ای آنلاین از مراکز روانشناسی داخل کشور را می توان اختلاف هزینه بالا دانست. بطور مثال اگر میانگین هر ساعت مشاوره روانشناسی در کشورهای اروپایی را ۱۰۰ یورو در نظر بگیریم، می توان گفت که این هزینه در داخل کشور چیزی در حدود یک سوم است.

مشاوره به زبان فارسی

شما هر چقدر هم که دانش زبانی قوی و کاملی داشته باشید، باز هم ممکن است همچنان به زبان مادری خود فکر کنید. این موضوع مخصوصا در زمان تنش ها و ناراحتی ها خود را نشان می دهد. بسیاری از افراد هستند که تنها به زبان مادری خود می توانند درد دل کنند. این هم یکی دیگر از مزیت های استفاده از خدمات مشاوره ای آنلاین داخل کشور است که شما می توانید از هر کجای دنیا از آن ها بهره مند شوید.

فرهنگ یکسان

یکی از مهم ترین مشکلاتی که برای مهاجران ایرانی پیش می آید این است که به ناگهان وارد جامعه ای می شوند که فرهنگ آن هیچ تناسبی با فرهنگی که این افراد به آن عادت دارند و در آن بزرگ شده اند، ندارد. مشورت با یک مشاور ایرانی الاصل که در این کشور زندگی کرده است، می تواند حس صمیمیت و اعتماد بیشتری را نسبت به یک فرد خارجی در فرد بر انگیزاند.

دسترسی بی دردسر

برخی از مهم ترین دلایل افراد برای مراجعه نکردن به روانشناس، نداشتن حوصله کافی برای صبر کردن در مطب، ترافیک بین راهی، ترس از کرونا و … هستند. ما در مرکز تخصصی روانشناسی اکسیر به شما خدمات کاملا غیر حضوری مشاوره ای را ارائه می دهیم. هر کجای دنیا که باشید، می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۷۱۸۰۰ تماس بگیرید و وقت مشاوره آنلاین خود را رزرو کنید.

برخی از مشاوران مرکز روانشناسی اکسیر

دکتر حانیه صالحیان - روانشناس کودک و نوجوان
دکتر حانیه صالحیان
دکتر یدالله دمیرچی - روانشناس خانواده و زوج درمانگر
دکتر یدالله دمیرچی
دکتر علی سروش
دکتر سمانه امیری