مرکز روانشناسی کیمیا شعبه شرق مرکز مشاوره

شعبه شرق مرکز مشاوره اکسیر

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اکسیر با شعار سلامت روان برای همگان و با هدف ارتقاء سلامت روان عمومی جامعه تاسیس شد.با توجه به اینکه مراجعان و مخاطبان خدمات اکسیر از جای جای تهران هستند و اغلب مسیرهای طولانی طی می‌کنند و سختی زیادی می‌کشند تا خدمات تخصصی روانشناسی را زیر نظر متخصصین اکسیر دریافت کنند؛ این موضوع مسئولان اکسیر را به فکر راه اندازی شعبه شرق مرکز مشاوره اکسیر با نام “مرکز روانشناسی کیمیا” انداخت؛ و اما بالاخره انتظارها به پایان رسید و پس از تلاش شبانه روزی شعبه شرق اکسیر از تاریخ ۵ آذر ماه ۹۷ پذیرای همشهریان عزیز تهرانی خواهد بود.

از این پس عزیزانی که در شرق تهران هستند به راحتی و با خیالی آسوده می‌توانند خدمات روانشناختی را زیر نظر متخصصین اکسیر دریافت نمایند.

خدمات شعبه شرق مرکز روانشناسی اکسیر

  • رواندرمانی تخصصی سالمندان: شامل اختلالات اضطرابی و افسردگی در سالمندان، مشکلات مرتبط با مراقبین سالمندان، مشکلات مرتبط با حافظه و دمانس می‌باشد.
  • رواندرمانی بزرگسال: شامل اختلالات اضطرابی، افسردگی، زوج ­درمانی، خانواده درمانی، مشاوره جنسی و غیره می‌باشد.
  • رواندرمانی نوجوانان: شامل مشکلات ارتباطی، اختلالات اضطرابی و خلقی، مشاوره تحصیلی، ارتباط با والدین، انواع اعتیادها، آموزش بهداشت جنسی و غیره می‌باشد.
  • بازی درمانی و روانشناسی کودک: شامل اختلالات یادگیری، کاردرمانی، بیش فعالی، اختلالات اضطرابی و خلقی، فرزندپروری، اتیسم و غیره می‌باشد.
  • نوروتراپی: شامل بیش ­فعالی و نقص توجه، اختلالات اضطرابی و خلقی و غیره می‌باشد.
  • TDCS: اختلالات خلقیف اضطرابی و غیره می‌باشد.
  • روانسنجی: شامل آزمون­‌های هوش، شخصیت، توجه و تمرکز، نشانگان رفتاری، اضطراب، افسردگی و غیره می‌باشد.

شعبه شرق مرکز مشاوره اکسیر کجاست؟

شعبه شرق اکسیر در فلکه اول تهرانپارس، خیابان امیر طائمه، خیابان ۱۴۲ غربی، پلاک ۱۲، ساختمان پزشکان، طبقه اول، واحد ۱ با دسترسی بسیار آسان قرار دارد.

شما عزیزان می توانید برای رزرو وقت مشاوره همه روزه به جز ایام تعطیل با شماه تلفن های ۷۷۸۸۲۸۱۷ – ۷۶۷۱۰۸۲۳ – ۷۶۷۱۰۸۱۹ تماس حاصل نمایید.

مرکز روانشناسی اکسیر شهرک غرب